Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Vikdork sa:Tror ni Canyon tar hem Teams-serien i år också?
mikaeljc sa:Kommer bli intressant att se hur EWS organisationen kommer hantera detta. Hur de än väljer att göra kommer de få kritik.
Luthman Photography sa:mikaeljc sa:Kommer bli intressant att se hur EWS organisationen kommer hantera detta. Hur de än väljer att göra kommer de få kritik.
Väljer de att köra på en hård linje kan de ju iaf bara se till att vara konsekventa. Visst kan de få kritik, men de har väl sagt att det ska vara nolltolerans?
mikaeljc sa:Luthman Photography sa:mikaeljc sa:Kommer bli intressant att se hur EWS organisationen kommer hantera detta. Hur de än väljer att göra kommer de få kritik.
Väljer de att köra på en hård linje kan de ju iaf bara se till att vara konsekventa. Visst kan de få kritik, men de har väl sagt att det ska vara nolltolerans?
Ja den hårda linjen tycker jag är den rätta. Men skulle jag spela pengar på beslutet så tror jag att det blir en mild påföljd.
Luthman Photography sa:mikaeljc sa:Luthman Photography sa:mikaeljc sa:Kommer bli intressant att se hur EWS organisationen kommer hantera detta. Hur de än väljer att göra kommer de få kritik.
Ja den hårda linjen tycker jag är den rätta. Men skulle jag spela pengar på beslutet så tror jag att det blir en mild påföljd.
Ja, det beror väl också på vad utredningen kommer fram till. Men jag tycker nog att det inte borde spela någon roll. De lär ju skylla på något tillskott eller nån läppsalva eller nåt.
marr sa:
Ultralite sa:marr sa:
Redan fixat, se min post från 20e feb.
larsaw sa:Inte med en stavelse berörs doping-debaclet gällande Rude och Graves...
Amerikansk fotboll, där är allt tillåtetjofahjalm sa:Finns det någon sport som hanterar doping på ett trovärdigt och rättvist sätt?
Bridge såklartjofahjalm sa:Finns det någon sport som hanterar doping på ett trovärdigt och rättvist sätt?
Fast han skriver att Jan inte kommer köra där i alla fall så det spelar väl ingen roll?Luthman Photography sa:Jahapp, det blev ju som väntat. Rude får köra. Jag har inte läst ews uttalande dock, bara att han får grönt.
HasseL sa:Fast han skriver att Jan inte kommer köra där i alla fall så det spelar väl ingen roll?Luthman Photography sa:Jahapp, det blev ju som väntat. Rude får köra. Jag har inte läst ews uttalande dock, bara att han får grönt.
Raggamuffin sa:Vinst med 650b bak och 29 fram.
Stökli var väl först egentligen hur många följer efter? :)
Vinst med Maes mellan fram och bak. Tror det var det som var den vinnande setup'en.Raggamuffin sa:Vinst med 650b bak och 29 fram.
Foes har ju haft så ett tag också.Raggamuffin sa:Vinst med 650b bak och 29 fram.
Ultralite sa:Var lite för patriotisk med mitt herrteam och de kanadensiska damerna var inte på den nivå jag trodde...
Nej det streamades inte.MtbIte sa:Streamades Rotorua ? och isåfall vart kan man se reprisen.
Jimel sa:Lego va?
bergwerk80 sa:Jimel sa:Lego va?
Som lösen? Isf nope :)
Jimel sa:bergwerk80 sa:Jimel sa:Lego va?
Som lösen? Isf nope :)
Det kanske var i DH ligan ?
Niklas_Wallner sa:Följ med Ibis Cycles Enduro Race Team under den första deltävlingen av 2019 Enduro World Series i Rotorua, Nya Zeeland. Bex Baraona tar sin första pallplats och Robin startar säsongen stabilt med en tionde plats.
Läckert! Kommer ni att producera såna här videos från alla deltävlingar?