Era nyårslöften (Cykelrelaterade). 2016
jofahjalm skrev:
-------------------------------------------------------
> Mitt nyårslöfte blir till att få Hasse till att
> sätta första droppet på Twist-twist så att det
> inte ser ut som han ska dö.
>
> Med tanke på att Hasse har en bättre start
> jämfört med mig:
>
>
>
>
>
> Så borde det se bättre ut än detta andra
> året:
>
>
>
> Annars ska jag försöka hitta en mer fungerande
> balans mellan fysisk träning och teknik. Jag
> tänker också göra ett (halvhjärtat) försök
> till att bli mindre obstinat.
Jag lovar att göra försök att se mer proffsig och "Big air" ut i det där hoppet om du lovar att inte bli mindre obstinat. Du är den mest obstinata med de mest dryga och dräpande kommentarer jag någonsin mött. Observera att detta för mig är nånting bra och att du genom falsk snällhet skulle göra världen en otjänst. Ytterligheter är en skatt som skall vårdas, är alla lika blir det bara trist. Vi får väl se om jag lyckas få luft under hojen eller om det blir postning i misärtråden. Just nu känns det 25/75 med 75% chans till misärtråden.
-------------------------------------------------------
> Mitt nyårslöfte blir till att få Hasse till att
> sätta första droppet på Twist-twist så att det
> inte ser ut som han ska dö.
>
> Med tanke på att Hasse har en bättre start
> jämfört med mig:
>
>
>
>
>
> Så borde det se bättre ut än detta andra
> året:
>
>
>
> Annars ska jag försöka hitta en mer fungerande
> balans mellan fysisk träning och teknik. Jag
> tänker också göra ett (halvhjärtat) försök
> till att bli mindre obstinat.
Jag lovar att göra försök att se mer proffsig och "Big air" ut i det där hoppet om du lovar att inte bli mindre obstinat. Du är den mest obstinata med de mest dryga och dräpande kommentarer jag någonsin mött. Observera att detta för mig är nånting bra och att du genom falsk snällhet skulle göra världen en otjänst. Ytterligheter är en skatt som skall vårdas, är alla lika blir det bara trist. Vi får väl se om jag lyckas få luft under hojen eller om det blir postning i misärtråden. Just nu känns det 25/75 med 75% chans till misärtråden.