Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Holidaay sa:Jag blir TOSIG! Hur kan jag avhjälpa detta förbannade knäppande knarrande ljudet som kommer från vajrarna som går inuti ramen??
Varje gång jag svänger styret uppkommer knarrandet.
42Hz sa:Prova lite fett i skarven där plasten möter ramen. kör en vända, torka bort det fett som fortfarande syns.
d_anders sa:Kanske är bilden som luras, men det ser ut att bli en tråkig böj där kabeln går in i ramen. Kanske blir det bättre med ett par cm längre höljen.
rekrevs sa:Jag löste problemet med vajerskaller genom att trä en bit vakuumslang över höljet där det går in och ut ur ramen och det löste problemet för mig. Finns i olika dimensioner hos Mekonomen.
Holidaay sa:Cykeln är bara nån månad gammal... borde inte behövas nya vajrar redan kan jag tycka...
Holidaay sa:rekrevs sa:Jag löste problemet med vajerskaller genom att trä en bit vakuumslang över höljet där det går in och ut ur ramen och det löste problemet för mig. Finns i olika dimensioner hos Mekonomen.
Utan att ta bort vajern?
rekrevs sa:Holidaay sa:rekrevs sa:Jag löste problemet med vajerskaller genom att trä en bit vakuumslang över höljet där det går in och ut ur ramen och det löste problemet för mig. Finns i olika dimensioner hos Mekonomen.
Utan att ta bort vajern?
Skar upp vakuumslangen i sidan så jag kunde få på den. Skall se om jag kan lösa en bild ikväll.
42Hz sa:[edit] Jaha, det kom mer info innan jag postade... =)
Du kommer inte åt och släppa på virespänningen så du kan dra ut hölje och stop en bit så man kommer åt med fettet ordentligt?
bellasoda sa:Holidaay sa:Cykeln är bara nån månad gammal... borde inte behövas nya vajrar redan kan jag tycka...
Vajer och hölje är säkert av bra kvalitet fortfarande, men skulle du behöva längre höljen så måste du nog tyvärr byta ut allt.
Henrik_E sa:Något liknande detta kanske? https://jagwire.com/products/small-parts/internal-housing-damper
Holidaay sa:rekrevs sa:Holidaay sa:rekrevs sa:Jag löste problemet med vajerskaller genom att trä en bit vakuumslang över höljet där det går in och ut ur ramen och det löste problemet för mig. Finns i olika dimensioner hos Mekonomen.
Utan att ta bort vajern?
Skar upp vakuumslangen i sidan så jag kunde få på den. Skall se om jag kan lösa en bild ikväll.
Hade varit schysst! :)
rekrevs sa:Holidaay sa:rekrevs sa:Holidaay sa:rekrevs sa:Jag löste problemet med vajerskaller genom att trä en bit vakuumslang över höljet där det går in och ut ur ramen och det löste problemet för mig. Finns i olika dimensioner hos Mekonomen.
Utan att ta bort vajern?
Hade varit schysst! :)