Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Little Stereo sa:Selast skrev:
-------------------------------------------------------
> Sätt ett kuvert på dörren där du skriver Fedex
> på. I kuvertet lägger du en fullmakt där du
> skriver något i stil med: Jag förnamn efternamn
> ger Fedex fullmakt att lägga min leverans med
> nummer xxxxxxx utanför min dörr ifall jag ej är
> hemma när Fedex försöker leverera denna
> försändelse. Sen skriver du under detta. Gör
> detta ifall du är cool med att dom lägger
> paketet utanför din dörr.
+1 Funkar lika bra hos Fedex som UPS :-) T
sterud sa:Jag har alltid jobbet som leveransadress. Funkar varje gång.
//Stefan
+1marr sa:sterud sa:Jag har alltid jobbet som leveransadress. Funkar varje gång.
//Stefan
Ganska många har ett jobb som inte tillåter det.
ooms sa:+1marr sa:sterud sa:Jag har alltid jobbet som leveransadress. Funkar varje gång.
//Stefan
Eller att det ens funkar. Jag skulle aldrig lita på att det kommer fram till mig isf. Och om det funkar ska det hem fr jobbet sedan, inte helt enkelt om man är miljömedveten och pendlar via tåg och totalt ca 2 km promenad i ändarna.
marr sa:ooms sa:+1marr sa:sterud sa:Jag har alltid jobbet som leveransadress. Funkar varje gång.
//Stefan
Eller att det ens funkar. Jag skulle aldrig lita på att det kommer fram till mig isf. Och om det funkar ska det hem fr jobbet sedan, inte helt enkelt om man är miljömedveten och pendlar via tåg och totalt ca 2 km promenad i ändarna.
Sitter man på ett kontor med tre andra så klart att det kan fungera. Men hur måmga gör det?
Jag tex. Skicka det till jobbet? Sjukt opraktiskt då mitt kontor bor i Kista och jag i Skåne.
Raggamuffin sa:marr sa:ooms sa:+1marr sa:sterud sa:Jag har alltid jobbet som leveransadress. Funkar varje gång.
//Stefan
Sitter man på ett kontor med tre andra så klart att det kan fungera. Men hur måmga gör det?
Jag tex. Skicka det till jobbet? Sjukt opraktiskt då mitt kontor bor i Kista och jag i Skåne.
Man kan skicka till arbetsplatsen med, kräver lite mer planering och en speditör som sköter sig så man inte rest vidare :)
Annars har man kanske en kamrat i sin närhet med en arbetsplats som lämpar sig. Jag skickar allt till tjejens jobb, när lådan landat där så får jag ett mail av hennes chef att hon har med sig cykelgrejer hem :).
Raggamuffin sa:marr sa:ooms sa:+1marr sa:sterud sa:Jag har alltid jobbet som leveransadress. Funkar varje gång.
//Stefan
Man kan skicka till arbetsplatsen med, kräver lite mer planering och en speditör som sköter sig så man inte rest vidare :)
Annars har man kanske en kamrat i sin närhet med en arbetsplats som lämpar sig. Jag skickar allt till tjejens jobb, när lådan landat där så får jag ett mail av hennes chef att hon har med sig cykelgrejer hem :).
ooms sa:+1marr sa:sterud sa:Jag har alltid jobbet som leveransadress. Funkar varje gång.
//Stefan
perzzon sa:Med 17000 anställda får man väl anta att du inte har samma adress som alla de övriga ;)
+1Jimel sa:perzzon sa:Med 17000 anställda får man väl anta att du inte har samma adress som alla de övriga ;)
Jo utåt så är det det, internt har vi olika men där kommer ju internposten in och rör till det :)
Jag hade en leverans med fedex i vintras. Jag var inte hemma när leveransen kom så de ringde upp och accepterade att lämna paketet utanför min dörr.FedEx skulle leverera till mig imorgon men kom idag istället så jag var på jobbet. De ringde faktiskt upp, jag bad dem lämna det utanför och de sa de var ok i vanliga fall men nu var mitt paket skadat så då behövde jag skriva på.
Så det verkar som att de numera i alla fall ibland ringer om man inte är hemma.