Felprioriteringar deluxe

Felprioriteringar deluxe
Å ena sidan: ja.

Å andra sidan: han har nog lärt sig väldigt mycket under tiden om han har mekat själv. Och vad man ska prioritera från början.

Felprioriteringar deluxe
Vad är problemet?

Hur kan man vara så oskön att man känner sig tvungen att göra en forumtråd angående en annons, enbart i syfte att håna säljaren?

Felprioriteringar deluxe
LucasNilsson sa:
Vad är problemet?

Hur kan man vara så oskön att man känner sig tvungen att göra en forumtråd angående en annons, enbart i syfte att håna säljaren?
+1

Den här tråden var verkligen en felprioritering deluxe. :D

Felprioriteringar deluxe
LucasNilsson sa:
Vad är problemet?

Hur kan man va så oskön att man känner sig tvungen att skriva i en forumtråd om att någon är oskön att man känner sig tvungen att göra en forumtråd angående en annons?

Felprioriteringar deluxe
RicoShredderKowalski sa:
LucasNilsson sa:
Vad är problemet?

Hur kan man va så oskön att man känner sig tvungen att skriva i en forumtråd om att någon är oskön att man känner sig tvungen att göra en forumtråd angående en annons?

För att du mobbar och häcklar. Pucko.

Felprioriteringar deluxe
Tack det är en rätt god dricka för övrigt har du provat? Mobbar och häcklar är väldigt subjektivt allt jag vill belysa är att det i mina ögon är ett ganska ovärt projekt och vill visa lite empati för personen men ni kan ju ha er egen uppfattning. Känner mig kränkt nu att jag inte får ha min egen åsikt.

Felprioriteringar deluxe
RicoShredderKowalski sa:
Tack det är en rätt god dricka för övrigt har du provat? Mobbar och häcklar är väldigt subjektivt allt jag vill belysa är att det i mina ögon är ett ganska ovärt projekt och vill visa lite empati för personen men ni kan ju ha er egen uppfattning. Känner mig kränkt nu att jag inte får ha min egen åsikt.

Bra!

Felprioriteringar deluxe
marr sa:
RicoShredderKowalski sa:

Bra!

Nu tänker jag istället anklaga dig för mobbare. Vad svarar du med då?

Felprioriteringar deluxe
RicoShredderKowalski sa:
marr sa:
RicoShredderKowalski sa:

Bra!

Nu tänker jag istället anklaga dig för mobbare. Vad svarar du med då?

Att man inte kan dra det kortet när man beter sig som en idiot.

Felprioriteringar deluxe
NickPick sa:
Själva språket i annonsen varväl värre än varan.

Så hemsk är jag inte att håna folk för att de skriver som krattor. Tycker dock det är intressant att det sitter lås på den, men det kanske är en uppgradering för att få tyngdpunkten längre bak för att kompensera för den korta reachen vad vet jag.

Felprioriteringar deluxe
Om inte annat så borde denna tråd klumpas ihop med blockettråden och i (och där på det lilla berömda att den klarar det) fula cyklar tråden.

Felprioriteringar deluxe
Jolinwood sa:
Felprioriteringsamatör. Toppar med tre års träning för att bli antagen till fallskärmsjägarskolan. Med närsynthet. Håna mig istället!

Håna gärna annars mig som har tre fina velodromscyklar och bor i Jordbro.

En gång drömmde jag om att planerna på att bygga en velodrom var sanna. Nu har jag fina väggprydnader.

Felprioriteringar deluxe
Elektro_71 sa:
Jolinwood sa:
Felprioriteringsamatör. Toppar med tre års träning för att bli antagen till fallskärmsjägarskolan. Med närsynthet. Håna mig istället!

En gång drömmde jag om att planerna på att bygga en velodrom var sanna. Nu har jag fina väggprydnader.

Du kan alltid "uppgradera" velodromcyklarna till att passa något mer lämpligt.

Felprioriteringar deluxe
RicoShredderKowalski sa:
Elektro_71 sa:
Jolinwood sa:

Du kan alltid "uppgradera" velodromcyklarna till att passa något mer lämpligt.
Skärp dig, du har ju redan skitit & trampat i det.

Felprioriteringar deluxe
RicoShredderKowalski sa:

Den typen av åsikter tycker jag att man ska man hålla för sig själv.

Felprioriteringar deluxe
Efter att ha läst igenom tråder så framstår killen med annonsen som hyfsat sund och realistisk i jämförelse:
Och det säger ju inte lite direkt...

Felprioriteringar deluxe
jansson99 sa:
RicoShredderKowalski sa:

Den typen av åsikter tycker jag att man ska man hålla för sig själv.

Har min pm-låda gått sönder eller?

Felprioriteringar deluxe
ulfalf sa:
Sur och besk fredagstråd det här, inte värt att offra ett endaste chips på...

Har full förståelse och ber om ursäkt för den kassa kvaliten på underhållningen. Jag står för det helt och hållet det va trotts allt jag som började och då ska jag hålla kvaliten som efterfrågas men vid olyckliga omständigheter är sådana krav svåra att tillfredställa. Vid nästa mandatperiod kommer jag se över vad som behöver göras och rådfråga andra parter för att få en god kvalite och tillfredställande upplevelse. En internutredning kommer göras där samtliga delkrav kommer värderas, evalueras och analyseras för att på ett effektivt sätt framställa en rapport för beslutsfattarna och vidare åtgärder.

Felprioriteringar deluxe
HåkanC sa:
Elektro_71 sa:
Hade du många "besökare" i trädgården i morse?
https://www.dn.se/sthlm/misstankt-foremal-i-haninge-omrade-avsparrat/

/Håkan

Nej.

Jag har haft problem med hästar i trädgården, men annars är jag nog mest en ensam sorgsen vänlig laglydig cykelsamlare med bra lön och förlorade drömmar. Jo jag gillar att cykla. Älskar att cykla velodrom - det är nog (sex och sprit inkluderat) det skönaste jag vet.

Borde väl inte bo kvar, men trivs här på något sätt ändå.

Felprioriteringar deluxe
Att försöka lura nån aningslös nybliven cyklist att den cykeln är värd 5 loppor är väl snudd på bedrägeri även om han slänger med 2 slangar på köpet.

Tillbaka
Topp