RicoShredderKowalski
Aktiv medlem
Felprioriteringar deluxe
Kan vi ta en tyst minut för stackaren som ägnat tid och pengar på detta: https://happyride.se/annonser/ad.php?id=64662
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
+1LucasNilsson sa:Vad är problemet?
Hur kan man vara så oskön att man känner sig tvungen att göra en forumtråd angående en annons, enbart i syfte att håna säljaren?
LucasNilsson sa:Vad är problemet?
Hur kan man vara så oskön att man känner sig tvungen att göra en forumtråd angående en annons, enbart i syfte att håna säljaren?
LucasNilsson sa:Vad är problemet?
RicoShredderKowalski sa:LucasNilsson sa:Vad är problemet?
Hur kan man va så oskön att man känner sig tvungen att skriva i en forumtråd om att någon är oskön att man känner sig tvungen att göra en forumtråd angående en annons?
RicoShredderKowalski sa:Tack det är en rätt god dricka för övrigt har du provat? Mobbar och häcklar är väldigt subjektivt allt jag vill belysa är att det i mina ögon är ett ganska ovärt projekt och vill visa lite empati för personen men ni kan ju ha er egen uppfattning. Känner mig kränkt nu att jag inte får ha min egen åsikt.
marr sa:RicoShredderKowalski sa:Tack det är en rätt god dricka för övrigt har du provat? Mobbar och häcklar är väldigt subjektivt allt jag vill belysa är att det i mina ögon är ett ganska ovärt projekt och vill visa lite empati för personen men ni kan ju ha er egen uppfattning. Känner mig kränkt nu att jag inte får ha min egen åsikt.
Bra!
RicoShredderKowalski sa:marr sa:RicoShredderKowalski sa:Tack det är en rätt god dricka för övrigt har du provat? Mobbar och häcklar är väldigt subjektivt allt jag vill belysa är att det i mina ögon är ett ganska ovärt projekt och vill visa lite empati för personen men ni kan ju ha er egen uppfattning. Känner mig kränkt nu att jag inte får ha min egen åsikt.
Bra!
Nu tänker jag istället anklaga dig för mobbare. Vad svarar du med då?
NickPick sa:Själva språket i annonsen varväl värre än varan.
Örjan Lax sa:Kan ni inte rulla ut bilmattan och leka lite istället? :)
RicoShredderKowalski sa:Örjan Lax sa:Kan ni inte rulla ut bilmattan och leka lite istället? :)
Ja det är fredag trotts allt, men du får inte vara med så det så.
Distanscykling sa:Osympatisk tråd där man inte får de rätta vibbarna
Distanscykling sa:Känns som att det här kan bli en juridisk fråga
RicoShredderKowalski sa:Distanscykling sa:Känns som att det här kan bli en juridisk fråga
Jaha hur då hade du tänkt?
Mini_me sa:Om inte annat så borde denna tråd klumpas ihop med blockettråden och i (och där på det lilla berömda att den klarar det) fula cyklar tråden.
Jolinwood sa:Felprioriteringsamatör. Toppar med tre års träning för att bli antagen till fallskärmsjägarskolan. Med närsynthet. Håna mig istället!
Jolinwood sa:Felprioriteringsamatör. Toppar med tre års träning för att bli antagen till fallskärmsjägarskolan. Med närsynthet. Håna mig istället!
Elektro_71 sa:Jolinwood sa:Felprioriteringsamatör. Toppar med tre års träning för att bli antagen till fallskärmsjägarskolan. Med närsynthet. Håna mig istället!
Håna gärna annars mig som har tre fina velodromscyklar och bor i Jordbro.
En gång drömmde jag om att planerna på att bygga en velodrom var sanna. Nu har jag fina väggprydnader.
Skärp dig, du har ju redan skitit & trampat i det.RicoShredderKowalski sa:Elektro_71 sa:Jolinwood sa:Felprioriteringsamatör. Toppar med tre års träning för att bli antagen till fallskärmsjägarskolan. Med närsynthet. Håna mig istället!
Håna gärna annars mig som har tre fina velodromscyklar och bor i Jordbro.
En gång drömmde jag om att planerna på att bygga en velodrom var sanna. Nu har jag fina väggprydnader.
Du kan alltid "uppgradera" velodromcyklarna till att passa något mer lämpligt.
Plus på den?Distanscykling sa:Du vet om det inte var för att jag är så jävla fattig så skulle jag köpt cykeln bara för att reta upp dig!
Hade du många "besökare" i trädgården i morse?Elektro_71 sa:Håna gärna annars mig som har tre fina velodromscyklar och bor i Jordbro.
RicoShredderKowalski sa:Tack det är en rätt god dricka för övrigt har du provat? Mobbar och häcklar är väldigt subjektivt allt jag vill belysa är att det i mina ögon är ett ganska ovärt projekt och vill visa lite empati för personen men ni kan ju ha er egen uppfattning. Känner mig kränkt nu att jag inte får ha min egen åsikt.
RicoShredderKowalski sa:Mini_me sa:Om inte annat så borde denna tråd klumpas ihop med blockettråden och i (och där på det lilla berömda att den klarar det) fula cyklar tråden.
Jobbar du här eller? Tänkte att du kunde fixa det.
Distanscykling sa:Du vet om det inte var för att jag är så jävla fattig så skulle jag köpt cykeln bara för att reta upp dig!
jansson99 sa:RicoShredderKowalski sa:Tack det är en rätt god dricka för övrigt har du provat? Mobbar och häcklar är väldigt subjektivt allt jag vill belysa är att det i mina ögon är ett ganska ovärt projekt och vill visa lite empati för personen men ni kan ju ha er egen uppfattning. Känner mig kränkt nu att jag inte får ha min egen åsikt.
Den typen av åsikter tycker jag att man ska man hålla för sig själv.
ulfalf sa:Sur och besk fredagstråd det här, inte värt att offra ett endaste chips på...
kais01 sa:vill ni se roliga annonser på riktigt gå in på bestofblocket..
HåkanC sa:Hade du många "besökare" i trädgården i morse?Elektro_71 sa:Håna gärna annars mig som har tre fina velodromscyklar och bor i Jordbro.
https://www.dn.se/sthlm/misstankt-foremal-i-haninge-omrade-avsparrat/
/Håkan
42Hz sa:Sämsta tråden på länge...
Mini_me sa:42Hz sa:Sämsta tråden på länge...
Anar jag en utmaning?