Felprioriteringar deluxe

Felprioriteringar deluxe
Annonsen ligger redan i Blockettråden så jag ser inte riktigt poängen med att häckla säljaren här.....

Felprioriteringar deluxe
marr sa:
RicoShredderKowalski sa:
LucasNilsson sa:
Vad är problemet?

Hur kan man vara så oskön att man känner sig tvungen att göra en forumtråd angående en annons, enbart i syfte att håna säljaren?

Hur kan man va så oskön att man känner sig tvungen att skriva i en forumtråd om att någon är oskön att man känner sig tvungen att göra en forumtråd angående en annons?

För att du mobbar och häcklar. Pucko.
+1

Felprioriteringar deluxe
Du skriver att du vill visa säljaren empati genom att hänga ut honom i den här tråden. Intressant sätt att visa empati på...

Felprioriteringar deluxe
Har lite svårt att förstå "de oskrivna reglerna" på happy, de är tydligen helt okej att vara dryg mot okunniga i t.ex. blockettråden men det är inte okej att starta en ny tråd om det. Då är det tvärtom fritt fram för alla att håna TS och kalla personen pucko och andra "osköna" ord, ivrigt påhejade med "plus 1".

Det är inte så att jag försvarar häcklandet av okunniga (här eller i blockettråden) men det här flockbeteendet när någon kliver över gränsen är rätt osympatiskt.

Felprioriteringar deluxe
Jag förstår hur du menar, men tycker inte du att det är en rätt stor skillnad mellan att starta en egen tråd med "Kan vi ta en tyst minut för stackaren ..." och att skriva "Lite bortkastade pengar att..." i en tråd som handlar om annonser?

Felprioriteringar deluxe
Nja, snarare så att man får känslan att mobben slår helt oberäkneligt.

Eller kanske beror det på ts status i relation till vem som slår första slaget.

Felprioriteringar deluxe
7373.jpg

Felprioriteringar deluxe
merckx sa:
Har lite svårt att förstå "de oskrivna reglerna" på happy, de är tydligen helt okej att vara dryg mot okunniga i t.ex. blockettråden men det är inte okej att starta en ny tråd om det. Då är det tvärtom fritt fram för alla att håna TS och kalla personen pucko och andra "osköna" ord, ivrigt påhejade med "plus 1".

Det är inte så att jag försvarar häcklandet av okunniga (här eller i blockettråden) men det här flockbeteendet när någon kliver över gränsen är rätt osympatiskt.

Jag måste bara garttulera dig att du ser det andra inte verkar se, om man är trångsynt ser man inte att allt har en underliggande tanke.

Felprioriteringar deluxe
ForesterGuy sa:
jonte987 sa:
Nja, snarare så att man får känslan att mobben slår helt oberäkneligt.

Eller kanske beror det på ts status i relation till vem som slår första slaget.

TS kanske har högre status på något av sina andra konton?

Kan strikt dementera det antagandet. Ts har enligt en förstahandskälla endast ett konto.

Felprioriteringar deluxe
Felprioriteringar deluxe
RicoShredderKowalski sa:
Bengt-re sa:
RicoShredderKowalski sa:
Bengt-re sa:
RicoShredderKowalski sa:
Bengt-re sa:

Inte kowalski prova att läsa nästa gång.

Jo 2.0
Nää tror du tänker på Jesus nu.

När du nyktrat till ser du ljuset.

Skojar du med mig eller jag är ljuset.

Skojar aldrig.

Bilagor

• 11321993-large.jpg
    11321993-large.jpg
    27 KB · Besök: 13
Felprioriteringar deluxe
Bengt-re sa:
RicoShredderKowalski sa:
Bengt-re sa:
RicoShredderKowalski sa:
Bengt-re sa:
RicoShredderKowalski sa:
Bengt-re sa:

Jo 2.0

Skojar du med mig eller jag är ljuset.

Skojar aldrig.

Fan va tråkig du är skoja lite, skratta lite. Livet blir så trist annars.

Felprioriteringar deluxe
Annonsören har som någon sa antagligen lärt sig massor under tiden som hen föräldlat sin Yosemite....TS verkar däremot definitivt inte ha lärt sig något under den här trådens livstid.. .

Felprioriteringar deluxe
Mini_me sa:
RicoShredderKowalski sa:
h.g.j sa:
Annonsören har som någon sa antagligen lärt sig massor under tiden som hen föräldlat sin Yosemite....TS verkar däremot definitivt inte ha lärt sig något under den här trådens livstid.. .

Kan inte rå för att jag redan kan allt

Blir lätt så när man kör el-moped

Vart har du fått det ifrån? Desinformatio i högsta grad. Elcyklar är cyklar vad är det för trams du kommer med.

Felprioriteringar deluxe
RicoShredderKowalski sa:
Mini_me sa:
RicoShredderKowalski sa:
h.g.j sa:

Vart har du fått det ifrån? Desinformatio i högsta grad. Elcyklar är cyklar vad är det för trams du kommer med.

Din hemlighet är säker med mig. Så ssssshhhhh... jag hajar.

Felprioriteringar deluxe
Mini_me sa:
RicoShredderKowalski sa:
Mini_me sa:
RicoShredderKowalski sa:
h.g.j sa:

Vill du bli cencurerad eller? Man måste ju gilla elcyklar annars är man körd även om man aldrig syndat aka rört en.

Felprioriteringar deluxe
RicoShredderKowalski sa:
Mini_me sa:
RicoShredderKowalski sa:
Mini_me sa:
RicoShredderKowalski sa:
h.g.j sa:

Vill du bli cencurerad eller? Man måste ju gilla elcyklar annars är man körd även om man aldrig syndat aka rört en.

Ett hot? Lågt även för dig.

För mig är det ok att du har en elcykel. Jag bryr mig inte vad dom andra säger om dig.

Felprioriteringar deluxe
Bengt-re sa:
RicoShredderKowalski sa:
Bengt-re sa:
RicoShredderKowalski sa:
Bengt-re sa:

Jo 2.0

Detta kan visst förklara en hel del ;)

Men eftersom tråden har pågått nu i flera dagar gissar jag på förstoppning; det första jag misstänker när mina barn börjar bråka med allt och alla helt out of the blue.
Katrinplommon funkar utmärkt!

Felprioriteringar deluxe
CosmicGirl sa:
Bengt-re sa:
RicoShredderKowalski sa:
Bengt-re sa:
RicoShredderKowalski sa:
Bengt-re sa:

Jo 2.0

Detta kan visst förklara en hel del ;)

Men eftersom tråden har pågått nu i flera dagar gissar jag på förstoppning; det första jag misstänker när mina barn börjar bråka med allt och alla helt out of the blue.
Katrinplommon funkar utmärkt!
Håller med om symtombilden. Fast vill bara invända att katrinplommon inte alltid gör susen. I lite svårare fall, som man säkert kan misstänka många gånger hos Happys ”solstrålar”, kan det krävas läkemedlel eller tom upprepade lavemang.

Tillbaka
Topp