Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
Redrum är tjock olja. Det blandar sig med den andra oljan jag har. Sen har de ju deras judybutter...Vet inte om det är ett sånt som klarar av att vara i själva oljebadet.....Lite därför jag frågar:)
Manitou har en för att fetta in gaffelbenen men om den löser sig i oljebadet kan jag inte svara på men ring till cyclecomponents och fråga men efter som att den skall vara till att fetta in gaffelbenen så borde den tåla olja men man vet ju inte.
Det kan nog vara svårt att hitta ett (smörj)fett som inte blandar sig med olja, då smörjfett är olja löst i en tvålbas. Vad är det för ett problem som du försöker lösa?
INtresant att första svaret är ett svar som tydligen skall funka. och sen kommer tio andra svar som säger att det inte finns..:)
Problemet är min gaffel, Men jag snackade med pace igår och troligen är det ett annat problem som är grundproblemet så den skall få åka tillbaks till england och hällsa på lite..:)
offe skrev:
-------------------------------------------------------
> Om du har olja i gaffeln så smörjer den. Varför
> ha i fett då???
Det är rätt normalt att ha både olja och fett i en gaffel.
Fjädern i en (fjäder)gaffel ska normalt vara infettad samtidigt som ytterbenen ofta smörjs av olja. Oljan har dock en tendens att hitta in i "fjäderkammaren" och lösa upp fettet så att det rinner ut och blandar sig med oljan och bildar en tjock gegga. Det skulle vara rätt praktiskt med ett fett som inte löser sig så lätt i olja.