DavidBromma
Medlem
försöker radera inlägget...
x
Senast ändrad:
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Är det bara Admin som kan radera?Fortsätt försöka radera inlägget, nån ska väl lyckas!
Du kan inte ta bort en tråd eller ett inlägg som du själv skapat.Är det bara Admin som kan radera?
Två rätt i alla fall -Politik! Religion! Sexualitet! Enmassaismer!
Du kan inte ta bort en tråd eller ett inlägg som du själv skapat.
Har för mig att moderatorer plockat bort inlägg som alltför kraftigt brutit mot reglerna. Kanske även skett med någon hel tråd, inte säker där. Som GurraG indikerar är detta dock mkt ovanligt.
Sen är det någon sorts tradition att trådar av denna typ allt som oftast utmynnar i lite tramsande innan de glöms bort.
Omöjligt!Kan man slå ihop den här med andra raderade trådar?
om man kategoriserar forumet kanske sånna här trådar hamnar på samma ställe?
Du menar i kategorin "icke-raderade träder"?
De flesta ignorerar väl redan den forumdelen så det blir ju nästan som att tråden blir raderad om den flyttas dit. Då slipper vi fler kategorier....Kan de inte få en egen forumdel som med elcyklar?
Läst på ett videoforum:På ett cykelforum vill man väl ha möjlighet till rader?
Keine auf düska forum.På ett cykelforum vill man väl ha möjlighet till rader?
Censureras Land Rover-mannen numera???Landrover mannen kan nog hjälpa till att ta bort tråden.
Kanske med en klatschig benämning, typ: Happykansliet – dit trådar kommer för att dö.De flesta ignorerar väl redan den forumdelen så det blir ju nästan som att tråden blir raderad om den flyttas dit. Då slipper vi fler kategorier....
Tror inte det, men det brukar spåra ur efter att han dyker upp.Censureras Land Rover-mannen numera???
Hehe sätt dit Löfven så ska du få se ;)Diktator på sidan tre brukar inte hjälpa, trots att det är synnerligen politiskt.
Före eller efter de andra diktatorerna?Hehe sätt dit Löfven så ska du få se ;)
Se även”lite” ?
Vinden i spinninghallen!!?? Ta bårt dennna! DOM fattar inte vad jag menar!!
OMG! Jag var på gymet och biffade idag. Haha så kollade in på loosersen i spinningen. Det sjukaste var att de hade såna tightshorts. Jag menar hur mycket luftmotstånd får man där inne hahahah!happyride.se
...