Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
JojjeM skrev:
-------------------------------------------------------
> Häftigt. Hur gammal? Han såg pytteliten ut :)
> Mina ungar har nog varit större innan de kunde
> cykla själva.
>
> /Johan
Skönt att vara liten. Man bara trampade som en idiot överallt. I skogarna där jag växte upp fanns inga stigar, stigar var lyx. Bara trampa trampa trampa. Sweet ju.
j0han skrev:
-------------------------------------------------------
> 3 år...plockade bort stödhjulen för en vecka
> sedan, och då skulle han direkt ut i skogen :-)
Grymt. Jag ska fanken skaffa en micro-mtb åt min systerdotter i sommar . hon är 4 år å rätt vild. hellas nästa.
Härligt att se ungarna ha lika roligt som vi har när de cyklar. Sen konstaterar jag att HappyKid-standarden är satt med avseende på film. Kul att man var först.
min treåring (okej, 2 år och 11 månader) kan cykla trehjuling, på altanen, inte i terrängen (=gräsmattan). Fan, nu måste man hårdträna henne. Få se, hon behöver nog en lättare cykel, starkare ben, kanske SPD, fler växlar... :-)
Har märkt att sen jag plockade bort stödhjulen så har han mer eller mindre slutat bromsa. Så farten brukar bli därefter...börjar starkt överväga knä- och armbågsskydd ;)
Igår var min treårng riktigt busig på väg hem från dagis. Ut på gräsmattor, över grushögar, in bakom höga häckar. Tjutandes av skratt och full i bus for han i nerför en lite sluttning rakt in i ett staket. Han glömde helt enkelt av hur man bromsar i glädjeyran. Cykeln föll på sidan och stödhjulet sprack i tusen bitar.
Tror hjärtat på grabben sprack minst lika illa då han insåg att han inte skulle kunna cykla mer den kvällen, eller ens i dag. Tyvärr är han långt ifrån säker nog att cykla utan stödhjul ännu annars vore det ett gyllene tillfälle. Kanske ska testa trots allt i helgen ändå...