Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Cpt01 sa:Är nog inte ensam om att ha reagerat på detta, men hur kommer det sig att forumet inte är uppdelat i kategorier?
Rattnalle sa:Det var faktiskt ovanligt länge sen sist ämnet kom på tal var jag kan minnas :-)
H. sa:Rattnalle sa:Det var faktiskt ovanligt länge sen sist ämnet kom på tal var jag kan minnas :-)
+1
Att dressera katter är en annan produktiv sysselsättning.dabac sa:En uppdelning kan jag klara mig utan. Röran är en del av charmen och viktigt för forumets vitalitet.
Tror jag.
Men nån gång då och då har jag faktiskt önskat en lista över rekommenderade rubriker IAF.
Det kan bli en del sökande om man inte kommer ihåg om inlägget man sökte handlade om en:
- CX-hoj
- crosshoj
Eller möjligtvis en cyclocross....
Åsså har vi mektips, mek-tips, mecktips å säkert ytterligare varianter.
Jag tror att en sån lista skulle kunna vara en bra kompromiss.
Rörigt OCH lättsökt. Win-win liksom.
Jeppe_E sa:Cpt01 sa:Är nog inte ensam om att ha reagerat på detta, men hur kommer det sig att forumet inte är uppdelat i kategorier?
Det är det ju... 3 st har vi.
RR
BYGGTRÅD
Allt annat...
Föreslår en kategori för ja-sägare och en för nej-sägare. ;-)Igino Cazzola sa:
GoranS sa:Föreslår en kategori för ja-sägare och en för nej-sägare. ;-)Igino Cazzola sa:
Nu läser du ju inte vad jag skriver. Det ska vara en kategori för de som äger jas och en kategori för de som äger nejs. De som varken äger det ena eller det andra har jag inte uttalat mig om vad vi ska göra med.Bengt-re sa:GoranS sa:Föreslår en kategori för ja-sägare och en för nej-sägare. ;-)Igino Cazzola sa:
Jas ägare är väl alla skattebetalde svenskar? Så du föteslår en kategori för alla svenskar och en för resten av jordens befolkning?
Stybar är också jasägare.Bengt-re sa:GoranS sa:Föreslår en kategori för ja-sägare och en för nej-sägare. ;-)Igino Cazzola sa:
Jas ägare är väl alla skattebetalde svenskar? Så du föteslår en kategori för alla svenskar och en för resten av jordens befolkning?
Såvida man inte inför kategorin "Saker man inte visste man ville veta". Då kan man ju direkt titta där när man vill lära sig något man inte visste att man ville lära sig.ooms sa:Med kategorier kommer man inte lära sig saker man inte visste man ville veta.
Ja, sedan alla sociala medier slutade med kronologisk ordning så är jag beredd att hålla med.tuta sa:Jämfört med facebookgrupper så framstår ju även det mest oorganiserade forumet som välorganiserat.
Atlas sa:Nu vill jag veta var jag kan lämna in min RS Sid Race Dual Air/Pure Dampering på service, vilken kategori är det?
Trådar i den kategorin kommer nog att bli välbesökta.Jon sa:Den här tråden borde ligga i kategorin: "Trådar där trådstartaren inte återkommer för att bemöta svaren"
JojjeM sa:Atlas sa:Nu vill jag veta var jag kan lämna in min RS Sid Race Dual Air/Pure Dampering på service, vilken kategori är det?
xcrejskomponentsservice > sram > rockshox
/Johan
me.I.am sa:JojjeM sa:Atlas sa:Nu vill jag veta var jag kan lämna in min RS Sid Race Dual Air/Pure Dampering på service, vilken kategori är det?
/Johan
Nja, tycker det är mer naturligt med:
xcrejs > sram > komponentsservice > rockshox
GoranS sa:Nu läser du ju inte vad jag skriver. Det ska vara en kategori för de som äger jas och en kategori för de som äger nejs. De som varken äger det ena eller det andra har jag inte uttalat mig om vad vi ska göra med.Bengt-re sa:GoranS sa:Föreslår en kategori för ja-sägare och en för nej-sägare. ;-)Igino Cazzola sa:
Bengt-re sa:GoranS sa:Nu läser du ju inte vad jag skriver. Det ska vara en kategori för de som äger jas och en kategori för de som äger nejs. De som varken äger det ena eller det andra har jag inte uttalat mig om vad vi ska göra med.Bengt-re sa:GoranS sa:Föreslår en kategori för ja-sägare och en för nej-sägare. ;-)Igino Cazzola sa:
De som äger gnej då? Kan inte de få en kategori? Och de som säljer grejs?
me.I.am sa:Vad tror ni om att definiera trådar som kategorier istället, då borde väl alla bli nöjda?
Fälgbromssurgubbarna och annat löst folk kommer inte att se nån skillnad och vi andra moderna människor kan glädja oss åt att det finns kategorier. Win-win.
Maakus sa:me.I.am sa:JojjeM sa:Atlas sa:Nu vill jag veta var jag kan lämna in min RS Sid Race Dual Air/Pure Dampering på service, vilken kategori är det?
/Johan
Nja, tycker det är mer naturligt med:
xcrejs > sram > komponentsservice > rockshox
Gren > SvettoXC > Komponenter under 1700g > Sram > Komponentsservice > Rockshox > Framgafflar
me.I.am sa:...
Fälgbromssurgubbarna och annat löst folk kommer inte att se nån skillnad och vi andra moderna människor kan glädja oss åt att det finns kategorier. Win-win.