Hoppas att Happy ska inte överspolas av ännu mer elcyklister som skriker hat och försöker sprida tvedräkt för det är jävla tröttsamt. Det funkar hos mig också tvärtom; när man tvångmatas blir maten ju inte god längre, man blir mätt, illamående, kräktsfärdigt, får huvudvärk och blir bajsnödig. Så bajsnödig att man måste skita och då helst på tvångmataren.
Har skrivit för några år sen mycket på några utländska rescykelforum (typ världcyklist forum) tills elcyklisten gjorde sin entré. Många diskussioner följde för elcyklarna används bara för pendling och det har ju ingenting med resa, äventyr och cyklavärldenrunt att göra. Elcyklister började skrika att 'vi' på forum hatade dem och att 'vi' försökte knuffa bort dem, moderaterna bestämde för fredens skull att en elcyklist är också en typ av cyklist (dem behöver motor, sladd och el men okej, cykeln har också pedaler) och det var slutet av forum. Det kom alltmer elcyklister som bara frågade tips om elcyklar för pendling och tråd efter tråd handlade om elcykelsnack. Så många trevliga forumanvändare slutade skriva, inga RR längre, inga hur-cyklar-man-världen-runt-tips, inga äventyrbilder längre, bara elcykelskit om motor, försäkring, lås och regler/lag. Jag slutade också där, helt klart för jag är en cyklist och vill/behöves ingen motor på cykeln, det skulle inte heller gå när man långcyklar som jag gör (med fatbike&tält i fjäll och skog).
Om jag kollar nu Happy, har dem första tre trådarna samma tråkiga ämnet: elcyklar, regler, icke-trevliga diskussioner, elcyklister som kastar skit och moderaters som är för fega att ta ansvar. Kanske det är samma eltroll som startar eltråd efter eltråd, men det är för fan jävla tröttsamt. Så ja, jag hoppas att de tjatiga hat-elcyklisterna knuffas bort, har helt nog av dem.
Och jo, jag skriver lite konstigt för det svenska knäckebrödspråket är inte mitt moderspråk. Kanske jag bor ha det som underskrift :)