Eddie Frejborn
Medlem
Går det att köra ESS med denna cykeln?
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du kan använda en sån här tom.
Det är helt upp till dig.
Visa bilaga 533929
(inlägget är menat som att fokus bör gå från materia till människan)
Väldigt fancy slang om den har gröna CushCore ventiler :)lätt, det kommer gå skitbra. Den ser riktigt fräsch ut!
Men bilden visar inte om det är slanglöst. Går inte köra endurotävling med slang.
Punka direkt!
Tacklätt, det kommer gå skitbra. Den ser riktigt fräsch ut!
Men bilden visar inte om det är slanglöst. Går inte köra endurotävling med slang.
Punka direkt!
Då är vi game on !??Tack
Det är slanglöst med cushcore både fram och bak
Sjukt imponerad!Väldigt fancy slang om den har gröna CushCore ventiler :)
Sjukt imponerad!
Hur skarp blick har du, är du prickskytt kanske ?
Det är en myt! Går super bra att köra enduro med slanglätt, det kommer gå skitbra. Den ser riktigt fräsch ut!
Punka direkt!
Så vad kör folk på för något?!
Skulle vara lite kul att se vad de som kör ESS/Swecup använder.
Som t.ex. vilken klass man kört och cykel/slaglängd. Kanske med önskan om mer eller mindre slag eller vad man tycker den klarar bra/saknar
?Fortsatte med en Transition Sentinel som var perfekt, fick hjärnblödning och bytte den till en Ripmo
Aha, jag ser felet. Du skrev slang men menar slag.Det är en myt! Går super bra att köra enduro med slang
Ja.Nåt år var där väl en kämpe som drog runt en Gambler i Göteborg? =)
Går utmärkt att köra 150 fram på din. Byt air shaft bara. Polarn kör en sån som du har och han kör ifrån de flesta andra på endurohojar även på riktigt stök som i Gesunda så det går att köra riktigt fort med en Fuel Ex också :)Okej
Jag har 140 fram 130 Bak
Skönt att höra??Går utmärkt att köra 150 fram på din. Byt air shaft bara. Polarn kör en sån som du har och han kör ifrån de flesta andra på endurohojar även på riktigt stök som i Gesunda så det går att köra riktigt fort med en Fuel Ex också :)
För att vinna titeln hardtail hero så gäller 0mm slag bak.
Precis!om jag inte minns fel så körde @Rassemouse på en HT , allt handlar väll om vilka ambitioner du har tex om du är där för att få bra placering eller om du bara är där för att du tycker det är kul och delta.
Precis!
Men kanske vore läge att prova med en "HT-hotdog" klass under 2022?
Det permierar åkglädje, teknik och låga materialkostnader.
Undrar hur populär en HT-klass blir men det blir coolaste klassen ?
Stämmer bra! Körde Åre och Falun på min Gt Zaskar. I Åre körde jag med orginal slaglängden på 130mm och i Falun hade jag ändrat till 150mm.om jag inte minns fel så körde @Rassemouse på en HT , allt handlar väll om vilka ambitioner du har tex om du är där för att få bra placering eller om du bara är där för att du tycker det är kul och delta.
Är du säkert på det? Ser jobbigt ut med lvgcyklen i höga gräset.