Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
trailmig sa:Du skulle hört av dig till Garmin innan du började skruva sönder den. Så hade du kunnat få en 1030 istället.
PinHead sa:trailmig sa:Du skulle hört av dig till Garmin innan du började skruva sönder den. Så hade du kunnat få en 1030 istället.
Nu är den ju inte sönderskruvad, utan jag vara bara tvungen att lyfta på locket för att få ut den lösa plastbiten/knappen. I övrigt så fungerar den som vanligt.
trailmig sa:Jag skulle ändå ge dig rådet att höra av dig till Garmin. Så länge det inte är 3:e parts produkter så brukar de vara vänligt inställda. Fördelen är att du får en mycket nyare enhet om du får den utbytt. 1030 skickas ut för 1000 är helt slut överallt.
PinHead sa:Idag fick jag min nya utbytesenhet, Edge 1030.
Kostnaden blev 1600 kr eftersom jag hade haft den i fyra år. :)
Mycketvillhamer sa:PinHead sa:Idag fick jag min nya utbytesenhet, Edge 1030.
Även min powerknapp har havererat. Har haft den sedan den släpptes så ingen garanti, men jag fick erbjudande om att för 1600 kr få:
GPS Unit, Edge 1000,EU,Refurbished
S10-01161-01
Har det stått så för er andra som fått en 1030 med, texten talar ju annars för att jag får någon av era andra gamla svettiga Edge 1000? iofs med tre års garanti.
jensclaudius sa:Mycketvillhamer sa:PinHead sa:Idag fick jag min nya utbytesenhet, Edge 1030.
Även min powerknapp har havererat. Har haft den sedan den släpptes så ingen garanti, men jag fick erbjudande om att för 1600 kr få:
GPS Unit, Edge 1000,EU,Refurbished
S10-01161-01
Har det stått så för er andra som fått en 1030 med, texten talar ju annars för att jag får någon av era andra gamla svettiga Edge 1000? iofs med tre års garanti.
Jag fick en refurbished senast jag fick min edge1000 utbytt dvs förra sommaren. Gången innan fick jag en ny 1000 i utbyte. 1600kr känns väl ändå ok om du får 3 års garanti på den, men just gällande knappen så hade jag stått på mig om att det är något de borde ta kostnaden för då det är ett så pass vanligt fel. Hände på min första redan efter ett år och då tog den in vatten genom sprickan i plasten och hela datorn tvärdog.
PinHead sa:1030 är ju dessutom att kraftigt lyft från 1000, både i displayen och batteritiden.
Printa har jag ingen möjlighet till, jag har ändå ingen aning hur knappen ser ut på 810 då den totalt pulvriserats. Det får bli tejp tillsvidare då och start/stopp med nyckel :)Mycketvillhamer sa:Än så länge har jag kört med en bit silvertejp över hålet, men jag ska printa ut en ny knapp (vilken månad som helst nu). Lägger nog slantarna på en edge 530 istället för på en lagad enhet. Undrar bara om jag kommer sakna touch. Hur är knapparna på 530, är det en massa knappar som kommer paja på samma sätt som powerknappen på 1000?