Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
mikaeljc sa:En fråga, skall G:et i Gesunda uttalas som G eller J.
H. sa:Så Josésunda ska det alltså vara?
Cyklist sa:Jesunda, här har ni OG-fakta i refrängen.
Sicken låt alltså
Cyklist sa:Jesunda, här har ni OG-fakta i refrängen.
Den där sortens logik är aldrig tillämplig på ortsnamn.glitch sa:mikaeljc sa:En fråga, skall G:et i Gesunda uttalas som G eller J.
Säg ett par ggr i rad:
Gelatin
Göteborg
Genant
Gärdet
Och fundera sen en gång till :)
Luthman Photography sa:Trattkantareller? Är du full? Eller tänker du skicka ut frun på födosök?
Raggamuffin sa:Tänkte nog glida dit i veckan men behöver nya Saint/Zee bromsbelägg, finns det någon bra shop i närheten? Annars känns Järvsö mer sannolikt.
H. sa:Raggamuffin sa:Tänkte nog glida dit i veckan men behöver nya Saint/Zee bromsbelägg, finns det någon bra shop i närheten? Annars känns Järvsö mer sannolikt.
Jag har nog ett par oanvända i nån gömma, åker dit imorgon bitti och blir kvar till onsdag.
Raggamuffin sa:H. sa:Raggamuffin sa:Tänkte nog glida dit i veckan men behöver nya Saint/Zee bromsbelägg, finns det någon bra shop i närheten? Annars känns Järvsö mer sannolikt.
Jag har nog ett par oanvända i nån gömma, åker dit imorgon bitti och blir kvar till onsdag.
Topp! Verkar ha löst sig via Johns Sport men de går ju åt. Orkar du leta fram och ta med dig så hojtar jag till när jag landar där.