Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
rekrej skrev:
-------------------------------------------------------
> Jag snackade med Jaguarverken för några veckor
> sedan, den hade någon M i lager då!
Så lät det ej när jag snackade men Michele på Pedalogerna, så jag köpte en "vanlig" ram. Årsmod 08 från Evalds. DET var den sista nollåttan det. :)
Anthem X-ramar av årsmodell 2009 har varit generalslut sedan länge... Giant har inte haft sådana på lager sedan juli/augusti. 2010 ramlar väl in efter nyår skulle jag tro.
mtb_rider skrev:
-------------------------------------------------------
> Någon som har erfarenheter av att köpa från länder lite längre bort än europa. Några tips på bra onlinebutiker?
Verkar dock inte ha fått hem några 2010-modeller, men snubben som driver den affären finns ju även på MSN (xzygod@hotmail.com) och brukar vara någorlunda snabb med att svara, även om hans engelska inte är världens bästa..
anthem ramen jag tog hem fastnade fast han skrivit ner värdet väldigt mycket, men var inga problem att få igenom den med låg tull. de 3-4 andra sakerna jag köpt från honom har slunkit igenom. han skriver som sagt ner värdena. men nå garantier finns det ju inte för att den går igenom. o händer nått me ramen så vet man ju inte hur jaguarverken reagerar, å andra sidan lär de inte vara så glada om man kommer me en tysk köpt ram :D