Giro di Italia 2012 - tråden

JinJin skrev:
-------------------------------------------------------
> Jag står inte ut med det där förbannade
> språket :(
> Är eurosportplayer ofta helt värdelöst?

JA

Jag kör ljudet från den engelska ful-streamen och bilden från ESPlayer. Enda dumma är att det är ca en halv minuts lagg, så man får vänta lite på att de ska förklara vad som händer. :-)

gsb skrev:
> Det finns en ström utan kommentatorer också

Så länge man har sin ungerska fickparlör till hands så funkar det rätt bra. :-)

Skönt att svenska kommentatorspåret kom tillbaka. Starkt kört av Hesjedal. Har inte riktigt trott på honom innan men det vore ju skitkul om han gick vann hela Girot!

DT skrev:
> Ungerska (om det nu är det) låter som en
> blandning mellan polska och flamländska.
> Konstigt, då det ju är finska som det är släkt
> med. :-)

Ungerska är släkt med finska ungefär som svenska är släkt med persiska. Hur mycket liknar persiska svenska?

Tror att det står mellan Hesjedal och Basso. Rodriguez skulle behöva ett betydligt större försprång inför tempot än vad han kan skapa i morgon (inte hans typ av backe heller). Scarponi kanske kan skapa litegrann i morgon och är väl inte lika dålig som JRod i tempo, men inte alls lika bra som Hesjedal och Basso?

Nä, det är nog bara Basso som kan utmana. Känns som hans typ av av backe i morgon där han kan låta bergsklättrardieseln bara mata och mata. Fast Hesjedal verkar riktigt bra! :-)

Synd att inte Mortirolo är avslutningsstigningen i morgon. Fast den är väl så j-la hård att det kanske ändå skapas luckor bland favoriterna?

Idag smäller det. Huah! :)

Funderar på att investera första delen av etappen på spinningcykeln. Tunga växlar och ståendes för att få backkänsla :)

Little Stereo skrev:
> Mycket bättre, Rodriguez är tänligen värdelös
> på tempo och Hesjedal riktigt bra :-) T

Då är jag med! Så om tidsskillnaden är densamma efter dagens etapp så blir det en sorts repris av Touren 2011, där Rodde får vara Andy Schleck.

Nu var det ungerska (eller vad det nu är) kommentatorer på Eurosport igen... suck.

Jag ringde kundservice och frågade hur samma fel kunde uppstå två dar i rad. Den svenske kille jag pratade med hade ingen aning. Han satt just och mailade med någon nere i Europa som jag fattade det.

Det är helt fantastiskt hur mycket strul det är med EP...

guz skrev:
> Nu var det ungerska (eller vad det nu är)
> kommentatorer på Eurosport igen... suck.
>
> Jag ringde kundservice och frågade hur samma fel
> kunde uppstå två dar i rad. Den svenske kille
> jag pratade med hade ingen aning. Han satt just
> och mailade med någon nere i Europa som jag
> fattade det.
>
> Det är helt fantastiskt hur mycket strul det är
> med EP...
----------------------------------------------------------
Jag skulle tom påstå att det oftare är norsk eller ungersk kommentator än Vacchi på svenska :-( T

MRobson skrev:
> 53:12 skrev:
> --------------------------------------------------
> -----
> > Hesjedal är min nya idol. Skön snubbe.
>
> Han har ju hjälm... ;)

Vad har han för hjälm? Måste så klart köpa en likadan som han nu ;-)

(köpte Diadoraskor när jag hade Grewal som idol)

Maillard skrev:
> Man får känslan av att det är lite brant nu ;-)

Lite brant är det ju.

Körde Nybohov och Mälarhöjdsbackarna på vägen hem efter dagens runda. Det gick snabbare med helikopterljud från Mortirolo i lurarna.

Någon som spelar in dagens etapp på eurosport? Skulle gärna vilja ha den skickad till mig på ett eller annat sätt, dock inte vhs eller betamax... Måste ge mig ifrån tv'n i det närmaste, kan inte se repriserna och svensk sändning ligger väl inte ute på något fora antar jag?

Förbanade Eurosport Player har strulat i en vecka nu, Det har funkat så bra förut men nu under Girot har det bara varit skit. Italienska komentatorer, Slutat fungera med meddelandet Tjänsten inte tillgänglin just nu. AAAGGGGHHHHHH.

Tillbaka
Topp