Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Nästan tre mil kvar till mål gör att jag undrar om GC-åkarna bryr sig och, som du säger, ett par mil från det att de kommer ner efter Monte Grappa till dess att den backen börjar gör det riskabelt att försöka ngt på Monte Grappa såvida man inte kan lyckas med att få iväg ett par åkstarka hjälpryttare som kan vänta in och dra de två milen i högt tempo.Smålurig etapp idag. Det är ju en tuff stigning Monte Grappa, men lite långt från mål med nio mil kvar efter. Så nog inte troligast det har något avgörande för GC-fajten. Andra kategoristigningen på 16 km med några mil kvar kan ju också ställa till en del. Kan nog bli en kul etapp.
Visa bilaga 770985
Är det din söndagslunch?
Mmm absolut. Jag trodde nog dock (eller kanske främst hoppades) att han skulle komma med attacker efter att han låg och lurade utan att stressa upp sig när det gödslades med attacker från alla möjliga håll ett tag.Kul också att Bernal sprätte till med en attack.
Samma för migÄr det någon mer än mig som får reklamavbrott i dagens ström på max? Inte Eurosport-strömmen utan den med Carlton och Brian som inte sänds på Eurosport. Den har varit reklamfri tidigare.![]()
Mycket. Enligt Blythe ca 10-15 meter ner. Hua!Läskig avkörning. Inte lätt att se vad som fanns nere i den sluttningen.
Förhoppningsvis mer brant slänt än stup. Usch!Mycket. Enligt Blythe ca 10-15 meter ner. Hua!
Yes, får hoppas på det.Förhoppningsvis mer brant slänt än stup. Usch!
Nähä, tvärtom tydligen.Ska Roglic ha någon chans att vinna girot lär han börja visa rejält stegrande form.
Han har ju hoppat av nu.Nähä, tvärtom tydligen.
Tre vurpor. Är verkligen en akilleshäl för slovenen.
Ja, det var det jag syftade på.Han har ju hoppat av nu.