Giro d'Italia 2025

Giro d'Italia 2025
Frågor man inte vågar ställa egentligen, Giro edition. Vad är det för fyrkantiga saker dom har instoppade innanför tröjan på vänster axel ungefär? Är det intercom-radio?
EPO-pump. Nu får han nog kräma på lite del Toro om det inte ska glida honom ur händerna. Är han bara duktig på att hålla masken när han är sliten, och har det jobbigare än han ger sken av när han täpper luckorna?

Giro d'Italia 2025
Mads Pedersen har jag hört hela tiden i sändningen senaste dagarna. Synts i bild konstant och namnet nämns hela tiden. Men han är klar nu efter några etappvinster eller? Ingen chans att han spurtar som Yates imorgon och tar hem allt?

Giro d'Italia 2025
Å nä, försök inte. Du vet nog hur etapploppscykling funkar bättre än så.
Faktiskt inte. Är helt ny på detta och precis tuneat in!

Edit: Jaha han var inte ens topp 40 på hemsidan såg jag nu. Men ändå flest poäng. Trodde det hängde ihop mer med den som ledde totalen att man också har mycket poäng.. får läsa på lite sen.

Senast ändrad:
Giro d'Italia 2025
Ja, det såg ut som de hellre var sura på varann än sugna på att ge allt i backen.
Det där med taktik är svårt. Tjuren är ju eg smart som låter Carapaz dra, han måste ju för att förändra slutresultatet. Men det är samtidigt jävligt trist att bara suga hjul och sen spurta förbi. Nu är bägge rökta. Å andra sidan kanske de var rökta ändå……

Kul etapp även om jag satt i söderledstunneln när det avgjordes :(

Tillbaka
Topp