[Gnarly Ride] - Göteborg, 19.00 Franssons,Onsdag

Dick

Medlem
Lite senare men annars samma upplägg som förra veckan, cirka 1.5 timma i lagom tempo på stökiga stigar.

//D

GiantVT skrev:
-------------------------------------------------------
> Är det här med Mountainbike eller road?

"Lite senare men annars samma upplägg som förra veckan, cirka 1.5 timma i lagom tempo på stökiga stigar. "

Yepp räser blir det så ta med kamera+stativ :) Kunde Percy köra DH cykel i täten förra veckan så funkar bergis räser också, pumpa däcken hårt bara så ska det nog ordna sig.

//D

Kanske lite i sista minuten men jag har ingen racer, så är det ok om jag kommer på fixie istället eller tycker ni det är jobbigt med fixie i klungan?

Det gick ju hyfsat bra trots att man legat på latsidan och tryckt i sig vinägerchips en dryg månad.

Tack för turen.

Jag är mycket nöjd med turen. Precis lagom tempo för min del.
Sträckan från älgarna via BK ner till Beckmans var riktigt trevlig, får nog ta och lära mig att hitta lite däromkring någon dag :)

Firar hela alltet med lite glögg och lussekatter nu :)

Tjo, blev ju en kalasfin racer runda på stökiga stigar! Ett väldigt lätt snöfall gjorde att vi fick riktigt trevlig ljus från våra lampor. 2 timmar blev det på bland annat gais till öis, Grafitti, älgarna och Jockes osynliga + Jockes störtlopp.

Eventuellt årets bästa runda!

Tack för sällskapet, vi ses nästa onsdag.

//D

Årets bästa? Äh vafan, Dick, det är december nu. På drygt elva månader måste du väl fått ihop en roligare runda än kompakt mörker, lersörja och en plusgrad. Hög på endorfiner (eller nåt annat) är min gissning. =)

Alla turer är ju årets bästa enligt Svensk Happy standard det borde du väl ha lärt dig vid detta laget Pelle :)

/D

Jag tackar för guidningen och sällskapet. Snön lös så fint där den låg och gjorde detta till årets bästa tur. Kan eventullt vara så att det blev sista turen med MZ gaffeln :)

GPS bilder då:

happyride081210_1.jpg ht=524

happyride081210_3.jpg ht=116

happyride081210_2.jpg ht=416

Oscar det där kan ju inte vara samma runda som jag var på, det var sjukt mycket mera uppför där jag cyklade.

Tillbaka
Topp