Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
Yepp räser blir det så ta med kamera+stativ :) Kunde Percy köra DH cykel i täten förra veckan så funkar bergis räser också, pumpa däcken hårt bara så ska det nog ordna sig.
Jag är mycket nöjd med turen. Precis lagom tempo för min del.
Sträckan från älgarna via BK ner till Beckmans var riktigt trevlig, får nog ta och lära mig att hitta lite däromkring någon dag :)
Firar hela alltet med lite glögg och lussekatter nu :)
Tjo, blev ju en kalasfin racer runda på stökiga stigar! Ett väldigt lätt snöfall gjorde att vi fick riktigt trevlig ljus från våra lampor. 2 timmar blev det på bland annat gais till öis, Grafitti, älgarna och Jockes osynliga + Jockes störtlopp.
Årets bästa? Äh vafan, Dick, det är december nu. På drygt elva månader måste du väl fått ihop en roligare runda än kompakt mörker, lersörja och en plusgrad. Hög på endorfiner (eller nåt annat) är min gissning. =)
Jag tackar för guidningen och sällskapet. Snön lös så fint där den låg och gjorde detta till årets bästa tur. Kan eventullt vara så att det blev sista turen med MZ gaffeln :)