Goodyear börjar med cykeldäck
En hel tjong med nya däck: https://cyclingtips.com/2018/04/goodyear-bicycle-tires/
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
70-90$ står det i artikeln!mikipedia_ sa:Kul!
Newton St såg trevligt ut, undrar vad priserna hamnar på?
ooms sa:70-90$ står det i artikeln!mikipedia_ sa:Kul!
NickPick sa:Döpa ett däck till "eagle". Nästa blir väl "patriot" och sedan "NRA" ;)
Kul. Får väl vänta ett år och låta andra prova dom först.
Iofs. Dock brukar det stämma ganska bra hos LBS. Nätpriserna ligger väl på ca hälften.glitch sa:ooms sa:70-90$ står det i artikeln!mikipedia_ sa:Kul!
Vilket inte säger nånting om vad de kommer kosta i handeln. Få saker är så fiktiva som listpriser på däck.
Japp, om inte ännu längre. Good Year Eagle är ett väl inarbetat begrepp.Raggamuffin sa:NickPick sa:Döpa ett däck till "eagle". Nästa blir väl "patriot" och sedan "NRA" ;)
Deras "top of the line"-däck har väl haft namnet Eagle i 30 år?
+1, intressant. Får man loss dom för max 3-400st så blir det mycket intressant.Sambal Oelek sa:gott, den här County såg ju ut vara ungefär vad jag vill ha :) kanske får bli sådana (till höger)...
Är de inte väldigt lika cx speed och Sammy slick? Eller har jag missat nåt?eketjall sa:+1, intressant. Får man loss dom för max 3-400st så blir det mycket intressant.Sambal Oelek sa:gott, den här County såg ju ut vara ungefär vad jag vill ha :) kanske får bli sådana (till höger)...
CX Speed är väl närmast isf, men båda dom du nämner ser ut att ha grövre mönster "i mitten".ooms sa:Är de inte väldigt lika cx speed och Sammy slick? Eller har jag missat nåt?eketjall sa:+1, intressant. Får man loss dom för max 3-400st så blir det mycket intressant.Sambal Oelek sa:gott, den här County såg ju ut vara ungefär vad jag vill ha :) kanske får bli sådana (till höger)...
Drev lite med det fjantiga amerikaniserade över det. Kul att det inte gick hem. ;)ooms sa:Japp, om inte ännu längre. Good Year Eagle är ett väl inarbetat begrepp.Raggamuffin sa:NickPick sa:Döpa ett däck till "eagle". Nästa blir väl "patriot" och sedan "NRA" ;)
NickPick sa:Drev lite med det fjantiga amerikaniserade över det. Kul att det inte gick hem. ;)ooms sa:Japp, om inte ännu längre. Good Year Eagle är ett väl inarbetat begrepp.Raggamuffin sa:NickPick sa:Döpa ett däck till "eagle". Nästa blir väl "patriot" och sedan "NRA" ;)