Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
Står i valet och kvalet, ska man köpa en Gopro Hero 4 Black eller en Silver? Båda har sina fördelar och nackdelar. Vad har ni för erfarenhet? Kanske en rekommendation till vilket val jag ska göra.
Om du behöver fråga så betyder det att du ska välja en Silver. ;D
Om man inte uttryckligen vet med sig att man behöver filma i de högsta upplösningarna så väger fördelarna med display och pekskärm över till Silvers fördel. IMHO.
Kul, jag forskade mycket igår och klämde på dem också. Skulle nog funka med bara "Hero" mig men så vill jag gärna filma slowmotion också, och givetvis är den dyraste bäst på det. Hmmmmm :-)
Batteritiden på black i högsta upplösningen verkar ju inget vidare. Men om du ska köpa black köper du väl massa batterier och minneskort också antar jag. För den äter ju både batteri och minneskort. Har du en dator som klarar den högre upplösningen och en tv som kan återge den?