Fjärdebrunn
Aktiv medlem
Hallå cyklist! Hur var dagens pendling? - Del 8
stefank sa:Örjan Lax sa:En katt gjord av snömodd! :-)federico sa:19 December
Tänkte precis samma sak! ;)
+1
Trött, efter skogspelle i snö.
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
stefank sa:Örjan Lax sa:En katt gjord av snömodd! :-)federico sa:19 December
Tänkte precis samma sak! ;)
Haha av spåren att döma stod jag stilla vid "olyckan" ;)staine sa:TOST sa:Kul att få cykla på snö efter en tids uppehåll, om än lite spårigt längs grusvägen. Är riktigt nöjd med nya cykellampan och fästet, finns beskrivet i Lamptråden 2018:
https://happyride.se/forum/read.php/1/3158994/page=35
Oj, cyklat omkull? Hur gick det?
;)
stiffe sa:2019 börjar året med en galen medvind! Många nedfallna träd att ta sig runt på vägen till jobbet.
Peth sa:Idag blev det en vurpa vid vägarbetet utanför norra djurgårdsstaden. Puckot som gjort omledningen av cykelbanan tyckte tydligen att rampen upp på trottoaren skulle vara gjord av löst grus. Detta i kombination med obefintlig möjlighet att ta ut svängradie ledde till ett skrapat knä och skitiga kläder.
fhloston sa:På vägen hem (Alvik-Hässelby) igår blev jag omåkt (ca 30 km/h) två gånger. Först tänkte jag elmoppe. Upprättsittande person som höll ganska låg kadens i bylsiga kläder, med en stor plastlåda på pakethållaren. Vid närmare inspektion vid rödljus, saknades både motor och batteri på cykeln.
En del har starka ben.
NLC sa:fhloston sa:På vägen hem (Alvik-Hässelby) igår blev jag omåkt (ca 30 km/h) två gånger. Först tänkte jag elmoppe. Upprättsittande person som höll ganska låg kadens i bylsiga kläder, med en stor plastlåda på pakethållaren. Vid närmare inspektion vid rödljus, saknades både motor och batteri på cykeln.
En del har starka ben.
Säkert elsulor.