Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
AxelSthlm sa:mattel sa:medvind, snöstorm, sol och skön temperatur. asbra.
Illavarslande medvind, lite kallt om finkosarna och värre lär det bli hem. I synnerhet med 72 flaskor öl i ryggan så att Mats inte får något.
mattel sa:jag vet iaf vem som får dra i motvinden idag. :D
AxelSthlm sa:mattel sa:medvind, snöstorm, sol och skön temperatur. asbra.
Illavarslande medvind, lite kallt om finkosarna och värre lär det bli hem. I synnerhet med 72 flaskor öl i ryggan så att Mats inte får något.
skrotfot sa:Den kan vara utrustad med världens längsta sadelstolpe?
Bl.a därför som jag tyckte den såg så nystulen ut. Måste ju vara nästintill oanvändbar som fordon i det skicket.Pfaff sa:Tycks vara hejdlös också.
Frihjul och bromslös....
Vi får ta en espresso hos italienarna på st göransgatan. Har svårt med finfika numera. Felsida om stan.heklamama sa:Vardaglig.
Sval.
Hann fika.
izar sa:Tidig idag beslöt mig snabbt för att slänga på dubbhjulet fram vilket skulle visa sig vara helt rätt val.
izar sa:Blandat underlag av is och asfalt, nästintill vindstilla och en sol som började titta fram är en bra start på dagen!
Ser fantastiskt ut!el_locomotivo sa:En fantastisk morgon, såna här dagar man lever för.
Respekt! Hur långt har du till jobbet eg.?Fjärdebrunn sa:...någon mil...
Vegan sa:Respekt! Hur långt har du till jobbet eg.?Fjärdebrunn sa:...någon mil...