Imorse låg jag på sextonde växeln i princip hela vägen ner till macken, så det gick fort, så jag stannade vid macken och köpte ett frimärke. Det är väl f*n att jag ska behöva betala sjusvenskaenkronor för att dom ska köra upp brevet till Norrland när jag kan göra det gratis på cykeln helt själv, bara jag skulle ha tiden så....
I övrigt gick det fort, när det blir tyst hör man vägbullret som kommer från mina däck, det är så härligt då vet man att gruset är borta:-)
Den första biten hem, på landsvägen blev jag omkörd av en V50 (jag ska sluta ligga så jävla nära kanten), den skulle svänga höger i korsningen och jag med, så jag trampar som en vildvetting för att han inte skulle hinna ikapp mig igen, och det gjorde han inte heller, eller jag intalar mig det iallafall...
Det gick riktigt fort, ett tag så drog jag ifrån en 740 som efter det var tvungen att visa var gasen sitter, (gud vad jag längtar tills alla såna ligger på skroten) och självklart höll jag på att bli döv:-/ Och så såg jag att dom varit och dragit över gc banan från fläkten och fram till macken, min förhoppning är att dom drar backen upp imorgon *hoppas, hoppas*.
I övrigt fick jag veta att ramen ska väga runt 3kg, hur är det möjligt när cykeln väger nästan 19kg i sin helhet, vad är det som väger så jävla mycket, cykeln bör ju inte väga mer än max 12kg kan man tycka.
Morgonens (06:00) väder bjöd på halvklart, svag vind torrt, halvmörkt och runt plus 5 grader.
Eftermiddagens (16:30) väder bjöd på sol, +12 grader, torrt och svag vind.
På Återseende!