Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
federico sa:
.A. sa:BOFH sa:Fått nytt jobb och kommer därmed få ny pendlingssträcka. Nån som har nån input om bästa vägen från typ gullmars-hållet till fridhemsplan? Verkar astrist att cykla ringvägen-> hornstull ->Västerbron. Kan kanske ta munkbron->vasagatan->barnhusbron, men är det bättre?
Grattis till nya jobbet! Det härliga med cykling är ju att man kan välja själv och utforska olika vägar. Kartan är ett grymt redskap ;-)
bossjo sa:skön zenpendling idag pga stökande knä
Stumpy sa:Fick brådska hem för att sälja två cyklar. Hann.
Najjt sa:Stötte på äldre herre med svettdroppe på näsan, reflexväst och stingpinne som tydligen läxade upp medtrafikanter den fysiska vägen genom att preja. Han blev lite störd när jag cyklade före och lite fortare så han körde konsekvent mot rött och genade över Norra bantorget på gångbanan. Men har man reflexväst och stingpinne så får man väl bära sig åt som man vill antar jag...
AxelSthlm sa:Så lite cyklister och därför extra udda att jag stötte på klubbkompisen.....
Annan udda detalj är att det trots att det är lite folk ute generellt så hade jag inte mindre än tre män med smartphone som var ute och vinglade till fots i cykelbanan mellan lindhagensplan och Hornstull, varav ingen flyttade sig trots ivrigt plingande. Alla idioter ute samtidigt?
Rico sa:Najjt sa:Stötte på äldre herre med svettdroppe på näsan, reflexväst och stingpinne som tydligen läxade upp medtrafikanter den fysiska vägen genom att preja. Han blev lite störd när jag cyklade före och lite fortare så han körde konsekvent mot rött och genade över Norra bantorget på gångbanan. Men har man reflexväst och stingpinne så får man väl bära sig åt som man vill antar jag...
Vad är en stingpinne?
I övrigt rätt seg pendling till jobbet, hade trötta ben efter Le Peleton imorse. Hoppas nu på att vädret håller i sig så jag slipper regn i eftermiddag.
Peth sa:AxelSthlm sa:Så lite cyklister och därför extra udda att jag stötte på klubbkompisen.....
Annan udda detalj är att det trots att det är lite folk ute generellt så hade jag inte mindre än tre män med smartphone som var ute och vinglade till fots i cykelbanan mellan lindhagensplan och Hornstull, varav ingen flyttade sig trots ivrigt plingande. Alla idioter ute samtidigt?
Nog måste det väl finnas fler än tre idioter i de trakterna?
staine sa:Stumpy sa:Fick brådska hem för att sälja två cyklar. Hann.
mmm... sälja... lyckost. :P
staine sa:Förresten, jag hör av mig senare. Passar city runt 22a? Eller i augusti?
AxelSthlm sa:...