Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
fhloston sa:Boskapsvagn på grund av anledning.
Var osäker på om jag skulle skriva här eller i misärtråden.
Pfaff sa:Undrar hur NLCs kortbenscykling gick idag? ?
Granman sa:heklamama sa:Granman sa:Idag var det långa sträckor med knöggelisslask. Undrar om eskimåerna har ett ord för sånt?
atjinga naipitaksaunngi tukiliuqtauniit ?
Aah! Det där får bli morgondagens mantra!
Eskimåiska måste vara ett mycket onomatopoetiskt språk.
Mange. sa:Pfaff sa:Undrar hur NLCs kortbenscykling gick idag? ?
Plusettar.
Blivit skickad på utbildning, så det blev bussen. Funderade på att cykla, men det var lite mycket osäkerhet om möjlighet för förvaring och ombyte.
SuperApe sa:Är inte inte vinterklegget som fastnar på cykeln brunare i år?
frause sa:SuperApe sa:Är inte inte vinterklegget som fastnar på cykeln brunare i år?
Jo, har också noterat det. Trodde det berodde på att egolappen försvann i en snödriva i november, men det verkar vara nåt annat.
Fjärdebrunn sa:Känns som jag är den ende med ordentlig kompislapp.
zodah sa:Ja, ngt är det. Har upptäckte det jag med. Drivlinan tar väldigt mkt stryk denna vinter.
Pfaff sa:
federico sa:20 Januari
nikasp sa:Såhär låter det hela tiden på Sollentunatipsets FB-sida. Allt är cyklisternas och cykelbanornas fel. Är det inställda aktiviteter för pensionärer så det cykelbanornas fel. Snöar det så är det cyklisternas fel. Och ingen cyklar ju där ändå och gör de det så gör man det i för hög hastighet, för nära, utan lampa, i spandex/lycra (höhö) eller så körs det på bilvägen. I verkligheten så är det helt dött på både cyklister och fotgängare just nu och i normalfallet nada problem med konflikt cyklister/fotgängare pga tydlig målad linje och 2,5 meter bred cykelbana.
"Det är riktigt illa tycker jag när man inte kan ploga så fotgängare på väg t skola och kommunikationer har svårt att ta sig fram på trottoarer. I villaområden måste även posten, framförallt Bring m sina mopeder enkelt kunna ta sig fram till brevlådorna. Måste tillstå att kommunens oerhörda fokus på cykelvägar känns överdrivet när det ställer till så mycket för så många fler när det inte skottas så alla vi andra som är långt fler får problem. Nu lär jag väl få ett gäng ilskna cyklister på mig men förhoppningsvis med håll av de som måste ta sig fram till fots..."
haha! tack själv! kunde inte hålla mig! trevlig helg!Fjärdebrunn sa:
dnleriksson sa:Cykelpendlar normalt inte...
Tommy N sa:Bra idé - Tack. Helt klart dags att ta tag i detta. Är en Rose så får ta och maila Mikael igen :)
nikasp sa:Du kan ju fråga när du köper om det finns någon bussning/tätning som kan hjälpa till så inte fukt kommer in innanför vajerhöljet. Finns många som tipsar om att fetta in vajern lätt när man byter, vajrar med teflon osv. Min nya hoj har funkat kalas många hundra mil, cyklade hela förra vintern och från oktober till nu varje vardag utan problem. Hade ditt problem på en gammal hybrid. Salt och skit på vintern är o-bra.
Tommy N sa:Tror du det hjälper då? Är rädd för att jag bara får samma problem igen. cykeln är bara 8mån gammal :(