Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
nikasp sa:Cyklade in sent och det var VARMT! Trots nya svala bibs och tunt på överkroppen. Jeppe_E: *respect* för dina många mil.
Hade DIF träning?Marren sa:Svängde av vid djurgårdsbron för att ta en runda och ge fingret vid Kaknäs, måste få upp blodtrycket..
Stumpy sa:Hade DIF träning?Marren sa:Svängde av vid djurgårdsbron för att ta en runda och ge fingret vid Kaknäs, måste få upp blodtrycket..
Lerhamn-Nyhamnsläge, typ?Jeppe_E sa:Smått underbart sommarväder i NV-Skåne
.A. sa:Lerhamn-Nyhamnsläge, typ?Jeppe_E sa:Smått underbart sommarväder i NV-Skåne
Pugilism sa:Huga, benen och kondisen var mot mig idag och inpendlingen blev totalt tokseg. Fantastiskt väder lyfte upp humöret.
+1Emilson sa:Jag pendlar även för ett år. Hålla en redan friska.
DT sa:Idag var tydligen semestern slut för ALLA.
DT sa:Idag var tydligen semestern slut för ALLA.
Stumpy sa:Vid Riddarhuset mot Vasabron stannade jag för att släppa fram ett par "japanska" turister på övergångsstället. Naturligtvis kommer det flera stycken och kör om, så att turisterna får hoppa tillbaka igen. Vad säger man??? Gäller även dig "Team Magnus"-cyklisten som sedan även körde mot rött vid Tegelbacken. Kan man inte ens skärpa sig när man kör i klubbkläder?
staine sa:Hetspendling 6 mil till Kastrup. Aldrig cyklat dit förut så mer tur än skicklighet att jag hann slinka in på planet i sista stund. Har parkerat hojen med hjälm och insex utanför. Hoppas allt är kvar när man kommer tillbaks... Och tänker nån åka dit och snoka rätt på den för att baxa nåt så be my guest. Det är skräp.