Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Var den igång? Det senaste inom elcykling....?IngvarW sa:För att inte tala om tjejen som hade en stor fläkt på pakethållaren.
IngvarW sa:För att inte tala om tjejen som hade en stor fläkt på pakethållaren.
Ja, idag var det tufft.zodah sa:Det var plågsamt jobbigt.
Kristoffer R sa:Körde elcykel. Det känns fortfarande jättekonstigt.
BC sa:Ja, idag var det tufft.zodah sa:Det var plågsamt jobbigt.
zodah sa:BC sa:Ja, idag var det tufft.zodah sa:Det var plågsamt jobbigt.
Du anar inte hur lättad jag ändå blir av att även du tyckte det var tufft : -) Jag svängde av vid Stationsbacken och blev upphunnen av grupp två ute på Värmdövägen. Nästan 39 Km/h i snitt på rundan. Tror jag hade synvillor ett tag ute i Älta...
staine sa:Cykla in som vanligt, parkera som vanligt. Såg detta. Tänkte förs, ska dom baxa min hoj, eller böter igen, är den felparkerad eller vava? Sen fatta jag, det var maraton som drog.
..så valde att köra genom skogen istället. Det var fint.zodah sa:Rätt blåsigt
Dom är nog smarta och parkerar bredvid ett snyggare fordon, utifall tjuven skulle vara framme.staine sa:Cykla in som vanligt, parkera som vanligt. Såg detta. Tänkte förs, ska dom baxa min hoj, eller böter igen, är den felparkerad eller vava? Sen fatta jag, det var maraton som drog.
Skogsgubben sa:Under dagen snodde någon stroppen som jag använder för att spänna fast ryggsäcken på pakethållaren. Ingen större ekonomisk förlust men vaf... skulle det vara bra för? ?
zodah sa:Blev omcyklad av en el-racer. Höll för mig väldigt god fart med ca 40 km/h kanske. Han flög om. Måste kört i ca 50 km/h.
Kände mig kränkt.
Mycketvillhamer sa:zodah sa:Blev omcyklad av en el-racer. Höll för mig väldigt god fart med ca 40 km/h kanske. Han flög om. Måste kört i ca 50 km/h.
Kände mig kränkt.
Sjukt osportsligt att både köra aerofördelen och elmotorfördelen!
zodah sa:Mycketvillhamer sa:zodah sa:Blev omcyklad av en el-racer. Höll för mig väldigt god fart med ca 40 km/h kanske. Han flög om. Måste kört i ca 50 km/h.
Kände mig kränkt.
Sjukt osportsligt att både köra aerofördelen och elmotorfördelen!
Ja! Om han ändå hade haft fladdrande jacka, upprätt ställning och knäna utåt.
staine sa:VARNING, eventuellt!
Kontrollvägen söderut, nyss.
Min polska är kass så han jag sa åt att märka ut bättre sa, eventuellt, att det är en tillfällig grej.
Men varning ändå. Medvinden är påtaglig just där...