Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
zodah sa:Kom iväg sent.
Det var mkt cyklar.
Skanstull: (!)
ipv6 sa:Det utlovas regn till hempendlingen, det är man inte bortskämd med.
Mycketvillhamer sa:Morgondagens pendling förklarad med pilar och emojis:
Rock sa:Kritvita innan start...
Mycketvillhamer sa:Morgondagens pendling förklarad med pilar och emojis:
ipv6 sa:Hittade cykelgaraget på nya kontoret. Helt ok, kort+kod, låsmöjligheter, låsparkering och pump/kompressor. Minst två olåsta cyklar, så inbrottsfrekvensen är väl inte skyhög direkt. Fortfarande fascinerad över hur folk kan lämna relativt fina hojar olåsta i gemensamma jobbcykelrum, dock.
JKolmo sa:Hmmm, det där är nog också mitt kontor och mitt cykelrum. Låt oss försöka att inte rapportera för mycket från det - slipper helst dra hit kreativa delinkventer ;-)
izzianity sa:Kanske lite OT, men hur löser ni svettproblemet när ni kommer till jobbet? Duschar där? Byter kläder och raggarduschar? Fegar på ditvägen? För lite kläder?
Ryggsäcken är största boven för mig. Går inte att inte bli svettig med den.
izzianity sa:Kanske lite OT, men hur löser ni svettproblemet när ni kommer till jobbet? Duschar där? Byter kläder och raggarduschar? Fegar på ditvägen? För lite kläder?
Skogsgubben sa:izzianity sa:Kanske lite OT, men hur löser ni svettproblemet när ni kommer till jobbet? Duschar där? Byter kläder och raggarduschar? Fegar på ditvägen? För lite kläder?
Jag gör allt det där.
Oftast blir det dusch på jobbet.
Har så pass nära till jobbet att jag förlorar tid på att duscha, så om jag har bråttom brukar jag fegcykla och eventuellt ta en raggardusch.
Byter alltid om oavsett om jag duschar eller inte.
Ryggsäck med matlåda och mellanmål sitter fast på pakethållaren när jag cyklar. Klurar ofta på en snyggare lösning för att få med packning, men har inte kommit till skott.
På måndag morgon och fredag eftermiddag kompletterar jag med en sidoväska för att få med veckans arbetskläder.
ipv6 sa:izzianity sa:Kanske lite OT, men hur löser ni svettproblemet när ni kommer till jobbet? Duschar där? Byter kläder och raggarduschar? Fegar på ditvägen? För lite kläder?
Duschar. Jag har aldrig lyckats pendla så sakta att jag inte blir svettig.
Fjärdebrunn sa:ipv6 sa:izzianity sa:Kanske lite OT, men hur löser ni svettproblemet när ni kommer till jobbet? Duschar där? Byter kläder och raggarduschar? Fegar på ditvägen? För lite kläder?
+1
Tretjak sa:Hej
Jäklig skön start på dagen idag.
Helt vindstilla vilket hör till ovanligheterna mellan Partille - Arendal ute i väster.
Siktar på att ta en omväg i eftermiddag då vädret är fortsatt underbart.
ipv6 sa:izzianity sa:Kanske lite OT, men hur löser ni svettproblemet när ni kommer till jobbet? Duschar där? Byter kläder och raggarduschar? Fegar på ditvägen? För lite kläder?
fhloston sa:Polisen stod med två cyklister vid den uppgraderade GC-banan vid Hässelbyrondellen när jag cyklade hem. Ena cykeln var upp och ner.
ForesterGuy sa:fhloston sa:Polisen stod med två cyklister vid den uppgraderade GC-banan vid Hässelbyrondellen när jag cyklade hem. Ena cykeln var upp och ner.
Ramnummerkoll?
Örjan Lax sa:ForesterGuy sa:fhloston sa:Polisen stod med två cyklister vid den uppgraderade GC-banan vid Hässelbyrondellen när jag cyklade hem. Ena cykeln var upp och ner.
Ramnummerkoll?
Eller den ena från Australien?
staine sa:Örjan Lax sa:ForesterGuy sa:fhloston sa:Polisen stod med två cyklister vid den uppgraderade GC-banan vid Hässelbyrondellen när jag cyklade hem. Ena cykeln var upp och ner.
Ramnummerkoll?
Eller den ena från Australien?
Böter. Förbjudet att cykla upp och ner.