Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
staff68 sa:Tack för bilden, hade ingen aning om att det var dags å köpa nya byxor... men nu vet jag. Hade, som någon skrev, uppskattat om du sagt det till mig istället för att lägga upp en bld här. Men, men....jag får bjuda på den. Ny byxor beställda.
Tommy N sa:Fick en utskällning för hjulsugeri idag mellan älta och sickla. Blev så förvånad att jag inte fick ur mig något annat än att jag körde på.
Om du ser detta så hoppas du fick en OK morgon ändå. Jag vill ha kärlek där ute och du är välkommen att suga mitt hjul när du vill. Du såg ut att ha koll på grejjerna och den sträckan är lugnt för mig att vila benen lite emellanåt. Det är tuff nog där ute.
skrotfot sa:"kallt" och tårar i ögonen pga fartvind.
Vid Årstaberg var det rödljus och jag var nummer två i kön. När det blev grönt så tyckte fler bakomvarande cyklister att det var fritt fram så alla skulle köra över samtidigt, (orimliga fyra cyklister i bredd!) trots att det är trångt där OCH mötande cyklister.
Jag lät alla veta att de inte var ett klyftigt beteende. Jävla idioter på ren svenska.
Stumpy sa:Tommy N sa:Fick en utskällning för hjulsugeri idag mellan älta och sickla. Blev så förvånad att jag inte fick ur mig något annat än att jag körde på.
Om du ser detta så hoppas du fick en OK morgon ändå. Jag vill ha kärlek där ute och du är välkommen att suga mitt hjul när du vill. Du såg ut att ha koll på grejjerna och den sträckan är lugnt för mig att vila benen lite emellanåt. Det är tuff nog där ute.
Problemet är att man inte vet om den bakom har koll. Jag vill inte riskera att bli påkörd under pendlingen om jag plötsligt behöver bromsa. Därför brukar jag sänka farten tills hjulsugaren kör om, alternativt att rycka i alla uppförsbackar. Det är dock inte alla som förstår.
Stumpy sa:Tommy N sa:Fick en utskällning för hjulsugeri idag mellan älta och sickla. Blev så förvånad att jag inte fick ur mig något annat än att jag körde på.
Problemet är att man inte vet om den bakom har koll. Jag vill inte riskera att bli påkörd under pendlingen om jag plötsligt behöver bromsa. Därför brukar jag sänka farten tills hjulsugaren kör om, alternativt att rycka i alla uppförsbackar. Det är dock inte alla som förstår.
evo sa:Jösses, vilket gnäll. Den som suger hjul vet väl vad hen gör. Tittar liksom inte bara på framförvarande cyklist utan framför denne också.
Tretjak sa:Zwift & Trainerroad har jag kört med tidigare.
fhloston sa:skrotfot sa:"kallt" och tårar i ögonen pga fartvind.
Vid Årstaberg var det rödljus och jag var nummer två i kön. När det blev grönt så tyckte fler bakomvarande cyklister att det var fritt fram så alla skulle köra över samtidigt, (orimliga fyra cyklister i bredd!) trots att det är trångt där OCH mötande cyklister.
Jag lät alla veta att de inte var ett klyftigt beteende. Jävla idioter på ren svenska.
Sånt där omkörningsbeteende är poppis bland de som inte är så snabba. Kön får ofta köra om dem strax efter...
Steel is Real sa:evo sa:Jösses, vilket gnäll. Den som suger hjul vet väl vad hen gör. Tittar liksom inte bara på framförvarande cyklist utan framför denne också.
Och hur vet du det, när du aldrig har träffat hjulsugaren? Eller pratar du om dig själv?
staine sa:Zodah du får trösta dig med att cyklar ändå är för gulliga ibland. Jag såg en vuxen bära ett barn i dag.
stefank sa:Tretjak sa:Zwift & Trainerroad har jag kört med tidigare.
Hur tycker du Trainerroad var versus Zwift?
Jag har ett Zwift abbonnemang, men märkt att jag inte är så intresserad av "simulator" delen, kör mest i training-mode,
så har funderat om Trainerroad skulle vara ett bättre alternativ.
Mycketvillhamer sa:Tänkte Zen-cykla, men jag lyckas aldrig riktigt få till det.
Alla kan åka långsamma gruppen. :)zodah sa:Är inte form för Peloton. Får se när det blir av nästa gång.
Kände mig naken på vägen in men kom inte på vad det var förrän halvvägs in i pelotonen. Hade glömt slang och pump, men det var lite sent att göra något åt det då annat än att hoppas på det bästa. Gick bra.zodah sa:Pendlingen var väl ok men fick en riktig smällpunka ute i Älta.