Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
peranders sa:federico förgyller verkligen den här tråden. Tack!
peranders sa:federico förgyller verkligen den här tråden. Tack!
VI i skåne hade misärväder med massor av regn. Handskar och hjälm (som jag inte har dubbelt av) var fortfarande dyngsurt i morse. Igår monterades skärmarna på pendlaren igen så idag var det uppehållsväder. Kändes ändå bättre att köra över den nyligen utlagda gödseln på pendlingsvägen, vill inte tänka på hur mycket sånt jag fick i mig igår...Bengt-re sa:Trevligt väder. Inget regn.
Fick hjälpa till vid en olycka på cykelbanan på hemvägen. Gick bra.
tinkerbell sa:VI i skåne hade misärväder med massor av regn. Handskar och hjälm (som jag inte har dubbelt av) var fortfarande dyngsurt i morse. Igår monterades skärmarna på pendlaren igen så idag var det uppehållsväder. Kändes ändå bättre att köra över den nyligen utlagda gödseln på pendlingsvägen, vill inte tänka på hur mycket sånt jag fick i mig igår...Bengt-re sa:Trevligt väder. Inget regn.
Fick hjälpa till vid en olycka på cykelbanan på hemvägen. Gick bra.
Ingen havererad cyklist längs vägen heller, den passerade jag på vägen hem i tisdags, men cyklisten avböjde hjälp.
Bengt-re sa:peranders sa:federico förgyller verkligen den här tråden. Tack!
Ja. Sveriges bästa pendelfotograf!
Snyggt! Var?federico sa:30 Augusti
.A. sa:Snyggt! Var?federico sa:30 Augusti
Ah, såklart! Snyggt jobbat, gillar det svartvita.federico sa:Kungsbron, cyklisten befinner sig på Kungsholmen.
Granman sa:Alltså, ge mig snöstorm!
Eller åtminstone lite jävelväder.
Peth sa:Granman sa:Alltså, ge mig snöstorm!
Eller åtminstone lite jävelväder.
Kliv upp tidigare!
bossjo sa:skön pendling, hustrun premiär körde elcykeln till jobbet verkade nöjd.
Tretjak sa:Som tidigare nämnts om mycket flygfän så lyckades jag svälja 2 på vägen hem.
Men i övrigt en bra tur hem