Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Korta ben, armvärmare och vindväst i morse. Åtminstone västen åker av till hemresan, men troligtvis blir det kort-kort. Det gäller ju att passa på.zodah sa:Kort - kort hem?
Bengt-re sa:Mörkt ute nu. Gott om ninjas och blinkmongon ute nu.
Bengt-re sa:Mörkt ute nu. Gott om ninjas och blinkmongon ute nu.
S. I. N. N. E. S. S. J. U. K. T B. R. A !federico sa:9 Oktober
+1MartinC sa:S. I. N. N. E. S. S. J. U. K. T B. R. A !federico sa:9 Oktober
Granman sa:Bengt-re sa:Mörkt ute nu. Gott om ninjas och blinkmongon ute nu.
En möörkt klädd elcyklist utan lysen och i tokfarlig hastighet är typcyklisten på min dagliga pendling nu.
Tretjak sa:Vansinnigt blåsigt, låg på lillklingan i stort sett hela vägen till jobbet idag.
Stumpy sa:Grundinställningen är väl att kan man jobba, så kan man cykla. Jag brukar dock försöka jobba hemifrån i sådana situationer.
Black planet sa:Testade sambons elcykel idag. Vilket fusk! Sen att bli svettig nedför men inte uppför var ju inget jag hade väntat mig. Måste medge att det var skönt med elass uppför. Och jag förstår varför de är så populära att ha. Komma fram till jobbet efter 1,8 mil utan att vara svettig på bra tid. Få se om det blir en till i hemmet för riktigt skitdagar. Nä imorgon blir det finrejser till jobbet.
MartinC sa:S. I. N. N. E. S. S. J. U. K. T B. R. A !federico sa:9 Oktober
mattel sa:Pastorn från Ozark ovan? ?
Sjukt fin pendling längs Edsviken och längs vattnet i Hagaparken i morse.
Black planet sa:Testade sambons elcykel idag. Vilket fusk! Sen att bli svettig nedför men inte uppför var ju inget jag hade väntat mig. Måste medge att det var skönt med elass uppför. Och jag förstår varför de är så populära att ha. Komma fram till jobbet efter 1,8 mil utan att vara svettig på bra tid. Få se om det blir en till i hemmet för riktigt skitdagar. Nä imorgon blir det finrejser till jobbet.
federico sa:11 Oktober