Bra anledning att köpa ny, lyllos dig
Du har gjort det med vilje för att få köpa en
Oj, mycket sopsaltade vägar lr?
Bra anledning att köpa ny, lyllos dig![]()
Den är köpt i vårasDu har gjort det med vilje för att få köpa en
ny![]()
Jo en del. Men det är något annat knas också. Ekrarna är bara rostiga på en sida av hjulet. Det är ju dock en cykel som är köpt för att mördas till viss del.Oj, mycket sopsaltade vägar lr?
Spola av den nån gång ibland. Saltet äter upp cyklar lite väl fort. Det tar inte många minuter att få bort det värsta.Jo en del. Men det är något annat knas också. Ekrarna är bara rostiga på en sida av hjulet. Det är ju dock en cykel som är köpt för att mördas till viss del.
Så santSpola av den nån gång ibland. Saltet äter upp cyklar lite väl fort. Det tar inte många minuter att få bort det värsta.
Jag blir mer och mer psykad av din Canyon fatbike, snygg och cool.Helt okej...
Visa bilaga 470219
Det är du som har dödat den med att montera ett stöd.
Fel, det satt ju på! Men okej då...Det är du som har dödat den med att montera ett stöd.
Visa bilaga 470227
Blev tvungen att stanna och ta en xanor efter att kört om den här snubben. En fulminant blinkande Led och laser-psykos. Extremt störande och bisarrt. Notera ryggsäcken med tredubbla batteripack.
Puh...
Den där saken har jag nog också stött på några gånger längs Bergslagsvägen/Drottningholmsvägen...Visa bilaga 470227
Blev tvungen att stanna och ta en xanor efter att kört om den här snubben. En fulminant blinkande Led och laser-psykos. Extremt störande och bisarrt. Notera ryggsäcken med tredubbla batteripack.
Puh...
Hantverkare?Motvindsjävel och bonusar.
Imorse på roslagsgatan så skulle jag precis runda en dubbelparkerare när han slänger upp dörren och jag får kasta mig åt sidan för att inte bli träffad av dörren. En caddy för att få fart på fördomarna.
So far so good. För att få lite mer spänning i tillvaron så var det en annan som skulle svänga ur en parkeringsficka precis mittemot. Dvs jag höll på att lägga mig fint över en motorhuv. Klarade den härliga manövern med bravur.
Från Norrtull till Järva Krog är det med några kortare undantag barmark. Om du ska vidare norrut är det mycket sämre snöröjt därifrån och upp förbi golfbanan om du tar västra sidan om E4. Östra sidan förbi stallet har jag inte cyklat på länge. Det är alldeles för brant uppförsbacke där...
Vågar man kasta bort dubben bak å bara köra med det fram ,ska på jobb uppe på jobb lite längre norrut imorgon, hur ser det ut genom Solna längs E4an?
Nu blev jag imponerad!In på morgonen
4x4 till lunch
Och så hem med en taxichaffisjävel som inte kund trafikregler (Henriksdal)
Knistavägstunneln under E4 öppnade igen för cykel- och gångtrafik häromdagen. En månad före tidplan!Någon i norra Stockholm som vet om man kan cykla till Barkarby via Norra Kolonnvägen och Akalla? Byggs ju en massa kring E4an, speciellt där vid tunneln från Sollentuna till Järvafältet där Knistavägen möter Norra Kolonnvägen.
Ah, så där ska inte vara några problem att cykla förbi, ner mot Akalla och klättercentret?Knistavägstunneln under E4 öppnade igen för cykel- och gångtrafik häromdagen. En månad före tidplan!
Nu har jag inte cyklat där själv efter tunnelöppningen, så jag ska inte lova för mycket. Men Norra Kolonnvägen är den väg kommunen hänvisat till som alternativ medan tunnel varit stängd, så jag är ändå hyfsat säker på att det ska gå bra att komma fram den vägen till klättercentret.Ah, så där ska inte vara några problem att cykla förbi, ner mot Akalla och klättercentret?