Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Alltid titta över vänster eller höger axel ett ögonblick före sidoförflyttningar/filbyten på cykel i fart. Får man även lära sig på trafikskolan för moped/MC. Helt enkelt sunt förnuft. Som många uppenbarligen saknar sedan smartphones käkat upp mänsklighetens allmänna omdöme.
pr0-cykliste är de jobbigaste. Man blir ju jättetrött av att försöka hänga på.Stumma ben n00big gammal gubbe tung packning eller rostig cx. Vet ej vad att skylla på men tokkränkt vart man då pr0-cyklisterna stod som spön i backen denna soliga dag. (Cph)
Ja verkligen. Känns som vintern är bakom oss.Vilket rasande trevfligt cykelväder!
Vilket enormt matsvinn! ?Vårkänslor i Göteborg, fågelkvitter och nysoppade cykelbanor.
Plockade av stödbenet igår pga trasig, hojen går som en missil nu.
Går upp och äter frukost och tänker att fan det är blött men det är ju åtminstone plusgrader :D
Sen kom blötsnön....wahoon gick från att visa +1 till 0, och sen ner till -2
Skulle nog satt tillbaka stänkskärmarna efter helgens meck ändå ?![]()
Svinningevägen sista biten innan Vaxholmsvägen.Finn pendlingsväg dock (förutom när man möter trafik)! Var är det?
Då du verkar bekant med området passar jag på att ställa en fråga om vägframkomlighet:Svinningevägen sista biten innan Vaxholmsvägen.
Hyffsat fint och möte är inte så jobbigt, värre med omkörningarna. 70 väg och både mycket krön och kurvor. Försöker komma iväg vid 5 för att undvika det mesta av trafiken dock
Nu pendlar jag normalt mellan Åkersberga och Vaxholm men i höstas hade jag en vecka då jag pendlade in till stan. Vägen mellan Täljö station och Rydbo är hårdpackat grus och är ganska fin tycker jag.Då du verkar bekant med området passar jag på att ställa en fråga om vägframkomlighet:
Går det att cykla längs med roslagsbanan mellan Rydbo och Gottsunda?