Hallå cyklist! Hur var dagens pendling? - Del 9

Hallå cyklist! Hur var dagens pendling? - Del 9
Skit, blev inte av alls pga andra omständigheter som gör att jag kör hemma idag. Jag som tänkte ta Sveavägen idag för att öka antalet cyklister på cykelbanorna där med sådär 50-75% enligt kommentarsfälten på Facebook. Trist. Det är nog helt tomt idag.
 
Tillbaka
Topp