Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Fick en elcykel på rulle utmed Ältavägen. Höll honom på avstånd på platten men i backen vid Hellas så maxade han allt vad han hade med sin jävla elassistans och gled om. Tönten.
Jag är kränkt.
Fick en elcykel på rulle utmed Ältavägen. Höll honom på avstånd på platten men i backen vid Hellas så maxade han allt vad han hade med sin jävla elassistans och gled om. Tönten.
Jag är kränkt.
Fräsht!Man vill ju bara hytta med näven!
På både dit- och hemväg har jag ett par gånger senaste veckan fått sällskap av elcyklist/mopedist med bra prepper-vibbar.
Klädd från topp (hjälmöverdrag) till tå (skoöverdrag) i neongult på en 45km/h-trimmad 29" elmtb med Ice Spiker Pro och 50 000 kina-lumen på styret.
Lite klent ändå...
Man vill ju bara hytta med näven!
På både dit- och hemväg har jag ett par gånger senaste veckan fått sällskap av elcyklist/mopedist med bra prepper-vibbar.
Klädd från topp (hjälmöverdrag) till tå (skoöverdrag) i neongult på en 45km/h-trimmad 29" elmtb med Ice Spiker Pro och 50 000 kina-lumen på styret.
Fallskärm räcker inte, Sumodräkt.Problemet är att elcyklisterna vinner alltid, om dom bara trycker på allt vad dom har. Dom borde tvingas ha fallskärm!
Haha, håll kä.... : -)
;)
Kom så vackert i lilla motlutet Abrahamsberg-Stora Mosen och hade skönt flow men astman sa NÄDU INTE FAN SKA DU KOMMA HÄR Å KOMMA. så jag fick slå av. Straffade astman genom att hålla 90 kadens uppför hela tranebergsbron. var helt körd efter det :)
Denna skapelse har dragit om mig ett par ggr på väg söderut, på Skanstullsbron. Måste vara samma, han är kör så att säga utanför mitt kompetensområde. Jag hytter med näven (virtuellt).
Är det bara jag som tycker att det vore på sin plats med en snösmocka snart? Det är så enformigt att cykla i aprilväder året om. Och mina dubbar är trötta på bar asfalt.
Jag tänker att snösmockan kommer så fort jag smäller på sommarsulorna så jag kör vidare på dubb...jag kör på sommarsulorna
Tack för att du tar en för laget!Jag tänker att snösmockan kommer så fort jag smäller på sommarsulorna så jag kör vidare på dubb...
Nej ingen jäkla snösmocka nu här. Det får det inte bli.
Jamen då blir det ju mycket dyrare!Tja vad säger man. Vår käre trafikgud har inte varit nådig i utväljandet av imbecilla trafik-”ingenjörer”. Varför lägga sensorn i marken framme vid knappen? Den ska väl ligga minst 10-20-40-50 meter före?? Suck, Sverige - cyklismens för evigt förlovade u-land.
Visa bilaga 400468
Började med lite regn och 3 grader, sedan slutade det regna och det blev ganska behagligt. Svårt att se alla mörkklädda cyklister utan lampor och gångare.
Jepp, så är det ;)Va, cykar de utan gångare!?! ;-)
Gångfartsområdet är skyltat och sträcker sig mellan St Paulsgatan och Högbergsgatan. Backen ner mot Slussen misstas ofta som gågata vilket den inte är. Men det är ok att vara försiktig ändå.Godmorgon !
Blev omkörd av trimmad en elcykel vars förare plingade frenetiskt uppför götgatsbacken så att fotgängare å andra skulle flytta på sig , hörde inte vad men skrek åt dem som inte flyttade sig fort nog.
Tror att det är gångfartsområde ( där polisen gav vanliga cyklister böter för nåt år sen).
Övriga pendlingen gick bra.
Mange
Grymt! Var är det där?Visa bilaga 400709
Mycket trevlig pendling. Efter att jag lastat av barnen på förskolan med lastcykeln var jag hem och bytte cykel till något som passar nattens och gårdagens snöfall bättre.