konstruktören
Aktiv medlem
Hallå cyklist! Hur var dagens pendling? - Del 9
Fin morgon lite kyligt snart påsk
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Två varv?
Har blivit avsevärt svårare att cykelpendla till jobbet nu när det är jobb hemifrån som gäller.
Men, man kanske skulle ställa cykeln vid sängen och försöka cykla ut i hallen, in i arbetsrummet och fram till stolen framför datorn!? Eller, det är nog smartast att låta bli. Ser risk för att en olycka kan inträffa och det är ju verkligen inte läge för sånt nu.
Kör du hempendling på eftermiddagen också?Jag cykelpendlar från hemmet till hemmet sedan 3 veckor. Perfekt start på dagen.
haha, nä det blir ingen sådan tyvärr.Kör du hempendling på eftermiddagen också?
Råkade också ut för dessa flaggvakter. Kaos i överflöd...Favorit i repris , motvind både till och från jobbet , extrabonus på hemvägen asfalteringsarbete (Linde i Årsta) med flaggvakter som inte hade koll på nånting överhuvudtaget varken bilar cyklister eller fotgängare ? , kaos .
Mange
I går em var det motvind, det var inte lika kul som på morgonen med medvind. I morse vad det också medvind, alltså jag kan vänja mig vid det :)
Nackdelen är ju att det lär vara motvind hem igen :)
köpte du trisslott?På min födelsedag för någon vecka sedan, av alla dagar, vände vinden 180 grader under dagen, och jag hade härlig medvind både till jobbet och hem. Kommer aldrig hända igen. :)
köpte du trisslott?