Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Fick skjuts i tisdag när det var snökaos. Väldigt skönt.Sambon skulle köra bil till kontoret. Lite för lockande att åka med. Skippar nog också pelotonen. Gillar inte kombinationen halka och slicks, så blir nog cx-däck på grusväg istället.
Skönt väder in till jobbet. Satt mest och muttra över att ser ut som dom ska göra en gc bana som lär väl vara lika bred som vägen synd min pendlings stråk på 2 mil har nu en bred belagd vägren där man får vara ifred både från bilar och gående kan bara trumma på.
Där försvann det sköna pendelvädret.Tror bestämt den svaga vinden kom bakifrån ibland. Oavsett, så var det perfekt pendlingsväder. Ganska mycket cyklister ute.
Jag tackar innerligt för din feedbackHär får du några punkter och versaler, de kan vara bra att ha.
. S . K
Nä! Inget regn idag. Blev landsvägshojen.Regn? Slöhojen. Vem vill skita ned rejsern i onödan.
Snygg färgkombination!
Ja, "genade" lite via grusvägar.En och samma pendling? Cool ?![]()
Ja, det var lite av tanken att många skulle känna igen sig. :)STUMPY, kände igen nästa varje fotoplats, festligt.
Frost på gräsmattan i morse, men jag tror regnet nu kan kompensera för temperaturökningen.Idag var pendlingen kall så det blev till att flytta in i 80% av vinterpendlingskläderna. Hem lär man bli kokt om inte de flesta förstärkningsplaggen går ner i ryggan.