Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Vänta tills halkan kommer och sopsaltaren inte kommer att få plats , då blir det ”kul” på riktigt ?Har undvikit pendling i rusning ett tag, p g a ökad acceptans för hemarbete. Men jösses alltså, så sjukt mycket cyklister, elfordon och annat som trängs på den undermåliga cykelinfrastrukturen i stan. Att man inte ser olyckor konstant t ex vid Munkbron är ju trolleri. Nåt måste ju göras åt smala, usla cykelbanor med busskurer och annat sk*t mitt i!
10 grader varmare vid hempendlingen än i morse. Drog ändå på mig samma kläder.
Inklusive buff. Blev genomkokt innan jag stannade halvvägs och slet av den.
Ta bilvägen istället. Bilar är mycket mer förutsägbara och det finns goda marginaler överallt.Har undvikit pendling i rusning ett tag, p g a ökad acceptans för hemarbete. Men jösses alltså, så sjukt mycket cyklister, elfordon och annat som trängs på den undermåliga cykelinfrastrukturen i stan. Att man inte ser olyckor konstant t ex vid Munkbron är ju trolleri. Nåt måste ju göras åt smala, usla cykelbanor med busskurer och annat sk*t mitt i!
Kreativt konferensande! Jag är inspirerad,Tog cykeln i hissen från hotellrummet på våning sju ner till konferenslokalen vid entréplan. Då klockan bara var 04:50 och dagens konferens startade först 08:30 så passade jag på att cykla en extrarunda.
Visa bilaga 582590
Visa bilaga 582591Visa bilaga 582592
Precis det jag börjat göra mer och mer, men då i bil. Känns hundratals procent säkrare än att cykla genom stan... snabbt och smidigt är det också, bara man kan undvika rusningen. Men nu börjar det bli OT ;-)Ta bilvägen istället. Bilar är mycket mer förutsägbara och det finns goda marginaler överallt.
Lite för långt att cykla, så jag och cykeln åkte bil.Kreativt konferensande! Jag är inspirerad,
hade aldrig tänkt tanken att ta med cykeln på konferens.
Men du kanske cyklade dit också ?
Grymt att ta med cykel på konferens. Funkar bra om man måste flyga långt till konferens också. Sen drar man ut på uppfriskande rundor när övriga ägnar sig åt meningslösheter som att supa, snacka skit om ej närvarande, backstabba, nattsudda, fyllelimma på kollegor osv, osv. Allt sånt där som hör ihop med konferensande.Kreativt konferensande! Jag är inspirerad,
hade aldrig tänkt tanken att ta med cykeln på konferens.
Men du kanske cyklade dit också ?
Jag har plockat fram linerhandskarna inför att det ska bli kallt på riktigt. Hoppas bara jag hinner få mina dubbdäck innan dess...0.5 grader stod det på termometern i morse. Tog dubbla vantar, frös ändå om fingrarna.
Ja, nu är det dags för reflexvästen. Bra komplement till all reflextejp som sitter här och där på cykeln. En av mina baklampor har fästet pajat på, så jag behöver tjacka en ny. Ska köpa ytterligare en USB-variant.Fyra grader och snälla mottrafikanter det är mörkt nu,
börja använda reflexer å lyse tack…
Snyggt! Bara att spara i den mentala hårddisken till ca 23:e november eller någonstans i närheten av det datumet....Hade behövt varmare handskar idag... annars inget att klaga på ?Visa bilaga 582818
Det låter härligt, jag längtar ?!Snyggt! Bara att spara i den mentala hårddisken till ca 23:e november eller någonstans i närheten av det datumet....
Tänk + 0,5 C, slask, mörksvart och så kryddar vi med lite motvind
Glömde att säga att du just den dagen även har försovit dig...?