Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Dramatisk bild! Är det varulvar som syns på trottoaren? ?
Stockholmare! Typ samma sak?Dramatisk bild! Är det varulvar som syns på trottoaren? ?
Frågan är om det blir en jättekall eller jättevarm vinter, kvällstidningarna har svaret! (ok, sista artikeln handlar om kontinentaleuropa förmodligen, men båda hänvisar till samma väderfenomen...)Lustigt det där. En drömmande 10-åring kan man inte bli irriterad på hur den än hittar på att cykla. En hantverkarbil blir man irriterad på så fort man ser den oavsett hur korrekt den kör. I alla fall lite så. För övrigt rejält kokt i morse. Trots kortbyxor. Snart kommer det smälla till och gå från 10 plus till 5 minus.....det har sin charm det med![]()
Köp en bakstänka att sätta fram. Biltemas är inte dum. Fick såga av min lite.Skitigt, har fortfarande inte gjort nått åt korta framskärmen, sprutar framåt som sen vänder o geggar ner benen.
Har ett par nya pelago skärmar liggande, ska montera dessa imorrn.Köp en bakstänka att sätta fram. Biltemas är inte dum. Fick såga av min lite.
Videosamtal? ;-)Fick samtal från företagets fabrik precis när jag skulle dra på mig cykelkläderna. hade lagt fram på golvet i hallen och var typ näck. Fick slita upp datorn och jobba en liten stund, sedan på med kläderna och iväg. kläder för lite lugnare fart. MEn fick vittring på en löjligt snabb elcykel som jag fick jaga en stund, sedan kom det några elitpendlare som jag fick jaga på. var lite ljummen när jag kom fram :)
det hade ju varit rätt kul, benvärmare och armvärmare... bara. det vore ngtVideosamtal? ;-)
Exakt!Lätt regnigt på hemvägen. Nytt rekord på totalsträckan med 25,3 km/h i rullsnitt.
Slutsats: våta cyklar är snabbare.
Samma insikt för mig också igår...Nu har jag lärt mig att Magicshine Allty 1000 går från första batterivarningen till att endast vilja slå på varselljuset till att vara helt avstängd på ca 15-20 min. Tur man tog med nyckelringslampan, den var min räddning.Visa bilaga 592547
Det är bara saltstänk från havet!Rejält fuktigt utan att vara regelrätt regn. Är det så här det känns att cykla i Göteborg?
Brukar alltid ha med mig denna som säkerhet. 32 gram och förvånansvärt effektiv i mörkret.Samma insikt för mig också igår...