Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Började knasigt, men sen sänkte trycket i bakdäcket till typ 1 bar och körde cx-taktiken*, tog 40min ist för sedvanliga 15 till jobbet.
(*) köra med ena foten och använda den andra som balansreglage + använda cykeln som balansstöd när man springer i slasketVisa bilaga 594691
Så det är du som har den där Nishikin. Den är inte alls tokig, tycker jag. =)Började knasigt, men sen sänkte trycket i bakdäcket till typ 1 bar och körde cx-taktiken*, tog 40min ist för sedvanliga 15 till jobbet.
(*) köra med ena foten och använda den andra som balansreglage + använda cykeln som balansstöd när man springer i slasketVisa bilaga 594691
Idag var 30t fram helt perfekt faktisktSå det är du som har den där Nishikin. Den är inte alls tokig, tycker jag. =)
Samma här. Körde fast 1 meter utanför tomtgräns. ? Men när väl det var löst avverkades Älvsjö - Kista på nära sommarhelgstid. ? Planerar dock att fixa dubbdäcken på hojen ikväll och inviga säsongens vinterpendling imorrn.Då alla fått rådet att jobba hemifrån och inte ta bilen så växte hornen ut i pannan på mig. Jag tog bilen helt enkelt, 4 km. Knappt nån trafik, Gick hur bra som helst (blir jag utslängd från happy nu?)
Ordentliga lampor???Jösses vad härligt alla ser ut att haft det ????? Här var det också gott men inte lika mycket
Visa bilaga 594722
Egentligen kan man inte klaga på plogningen utan mer att kommunen missat farligt ruttna träd…..Bitvis svårcyklat mellan Hökarängen och Årsta...
Här är det prioriterade cykelstråket längst Örbyleden.
Visa bilaga 594720
Det är bromsskivan som sabbar all aero med ett slags pumpande luftflöde då luft dras in och sedan trycks ut. Sen ser du ut att ha för stort avstånd mellan hjul och ram. Och headtube verkar inte vara droppformat, runt framtill och spetsigt bakpå. Många problem. Snön har nog ingen mätbar effekt i sammanhanget! :-)
Jorå, det var välplogat fram till det fallna trädet nästan framme vid Huddingevägen, sen var resten av pendlingen oplogad, även på cykelbanan som normalt är soppsaltad. så det var högt och lågt. Blir spännande hem då det kommit 1-2dm snö till...Egentligen kan man inte klaga på plogningen utan mer att kommunen missat farligt ruttna träd…..
Under dagen har ju temperaturen jojjo:at upp och ner från nollan. Vid modd och slask hjälper inte dubben särskilt men blir slasken till is ligger du illa till med dina GK skulle jag säga.Till er som cyklat i Sthlm idag. Funderar på att ta cykeln imorgon men osäker på däck. Sitter ett par Gravelking SK i 42 på där men har ett par 35:or med dubb hängandes i garaget. Är jag korkad om jag kör på GK? Har inte riktigt tid att skifta ikväll. Kör från västerort in till stan.