Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Handgranat!Hur avspärrad var Gamla stan idag?
Saatans jävla cyklister!!
Tänkte i samma banor, jävla cyklist som tappar en handgrant på väg till jobbet! Klart oruttat att inte fästa granaterna i D-öglorna på ryggans bärrämmar, noooooob.Saatans jävla cyklister!!
Måste ha varit en lycrasnubbe eller en elcyklist, samhällets fiender nummer ett.Tänkte i samma banor, jävla cyklist som tappar en handgrant på väg till jobbet! Klart oruttat att inte fästa granaterna i D-öglorna på ryggans bärrämmar, noooooob.
Inte dumt. Killgissar att de inte bländar men endå syns rätt bra?Stötte på fenomenet "lyse i pedalerna" på pendlingen. Känns lite onödigt då cykeln i övrigt hade lyse fram/bak och reflexer.
Pedalerna kan också lysa
Och det var inte bara nån elitpendlargubbe med wattpedaler? Favero Assioma har små blinkande lysdioder som antagligen syns bra i mörker.Bländade inte, men jag satt och stirrade som hypnotiserad på dem likt en ren framför tåget tills jag hade passerat och dragit ifrån.
Fördelen är att lyset rör sig vilket gör det lättare att bli upptäckt av svängande bilar.Stötte på fenomenet "lyse i pedalerna" på pendlingen. Känns lite onödigt då cykeln i övrigt hade lyse fram/bak och reflexer.
Pedalerna kan också lysa
Jag har ju en dröm om att min vinterpendlare ska lysa upp som en Tron bike. Lysande pedaler kanske kan vara ett item på julönskelistan…Fördelen är att lyset rör sig vilket gör det lättare att bli upptäckt av svängande bilar.
Jag körde "pedalite" på familjens alla cyklar för ett antal år sedan. Gillade verkligen idén med "fit and forget" och de syntes bra! Tyvärr så pajade dynamomekaniken i ena pedalen, tror det var vänster, på alla par. Udda typfel. https://www.amazon.sg/Pedalite-360°-Visibility-Pedal-Light/dp/B002C39XWYStötte på fenomenet "lyse i pedalerna" på pendlingen. Känns lite onödigt då cykeln i övrigt hade lyse fram/bak och reflexer.
Pedalerna kan också lysa
Klassiker, tillsammans med dårskapen att ha lampa på hjälm i stadstrafik.Mötte ovanligt många på cykel trots årstid och arla morgonstund men för i h..vete rikta ner era lampor! Då syns ni bättre, bländare inte de ni möter och ni får vinden i ryggen (om ni kör åt rätt håll).
Åkte T-bana på grund av anledning.Få pendlare idag. Har alla höstlov?
Man borde ju kunna tycka att AIn kunde ha tillgång till stundens väderleksinformation!?Blåsigt och varmt idag, det går inte fort i motvinden men tungt. Stravas AI tycker att man är slö![]()