[Happy Ride] - Göteborg, 18.00 Franssons, tisdag

• Trådstartare Trådstartare Leo
  • Start datum Start datum

Leo

Ny medlem
Som alltid, tisdagsturen går från Franssons, korsningen Delsjövägen/Virginsgatan, 18.00. Vi ses!

/Leo

Jag kommer också, är vrålsugen på en happyride!
Man har ju en ny cykel att kryssa fram genom myrarna med nu för tiden. Vi ses!
// Martin..

Med detta väder hoppas man på en riktig långkörare, bara att fylla vatten till max och börja trampa. Tippar på att det kan bli väldigt många på denna tur, mitt tips är 21 deltagare.

/Björn

Asch, hinner inte idag samt har lite tjall med baknavet fortfarande. Siktar på nästa tisdag.
Får bli en lvg-tur imorgon men en ABB på Frankes i stället : )

Attans, uppbokad på cykling med folk från jobbet ikväll! Hoppas på kanonväder på torsdag och att long ride blir på lördag. Sen står det 2-3 veckor segling på schemat!

Tack för en grymt fin runda, många höjdmeter blev det :)
Jag fick 530 eller 540 på min gps...
Grattis på namnsdagen Leo också ;)
Stefan

Hm, ja det här gick ju sådär. Hade satt reservhjulet på cykeln då det ordinarie är på service. Tydligen var frihjulet på reservhjulet i lite sämre skick än vad jag trodde för några minuter in i skogen låste sig kassetten och drog av kedjan.. Tog en kvällstur på racern istället och det var ju också trevligt en så här fantastisk dag. :-)

Hoppas ni fick en trevlig tur! Jag får nog ihop ekipaget igen innan helgens långtur.

/Jonas

Det blev en riktigt härlig kvällstur i strålande väder, varmt och soligt var det. Vi var runt 10st och det gick med bra fart hela vägen. Ikväll körde vi Slickrocks, en gammal favorit som tar knappt tre timmar. Bra kört alla, tack för ikväll! Vi ses på torsdag i skogen igen. Imorgon blir det racer.

/Leo

karta110628.jpg

28,84km blev det ikväll

banprofil110628.jpg

och 534m klättring.

Oj,oj. Det blev nog lite för bra för mig så jag hoppade av innan trappan. Gubbar skall nog hålla sig till slow rides och golf. ;)

Grymt kul var det igår, hoppas jag hinner fixa cykeln tills torsdag. Blev lite tungt med bara "3 växlar". Kan inte förstå hur man kalarar av att köra fixed.

/Klas

Tillbaka
Topp