Happy t-shirt

Happy t-shirt
Mathias Skrev:
-------------------------------------------------------
> Här är ett brunt/orange-förslag. Bilden är litet
> mörkare i min browser än i Photoshop...
> Edit: Lade till en ljusare variant också.
>
>
>
>
> --------------------------------------------------
> --------------------------------------------------
> -------------------
> "If you can’t make it up the hill, it’s not
> because your bike sucks it’s because you’re fat
> & lazy."
>
>
>
> Redigerad 1 gånger. Senaste ändring 2005-01-08
> 18:15 av Mathias.

Den där va´snygg !!!

//Skogling

Happy t-shirt
Både Mathias och Leos bilder är fina, men min röst faller på Mathias variant pga av motiv och cykeltyp.

Dock vill jag har cyklisten mer i mitten på magen och inte på väg in under armen.
Vidare skulle även jag förorda tryck på armen, och inte hela adressen utan bara happyMTB.org

Slutligen vore det optimalt med ett motiv i stil med Mathias bild, fast med skivbromsar och en tydligt synlig camelbakslang.

Bra jobbat!

/Zeb

Happy t-shirt
Ska vi nu inte ha en FR hpj tycker jag inte att det ska va skivor! Då kan ju inte jag identifiera mig med bilden på tröjan! ;) Ingen camelrygg heller av samma anledning... ;)

Happy t-shirt
Börjar vi inte närma oss läget där Jomper i egenskap av Mr Happy plockar ett av alla briljanta förslag så att det kan komma på textil till sommaren? Så länge jag slipper hamsterna är jag med och köper tröja oavsett vad det blir.

Ibland är det viktigare att det blir beslut, än att hålla på och fila på detaljerna i evigheter.

Happy t-shirt
Leo Skrev:
> Så här?
>
>
>
> /Leo
>
>
> -----------------------------------
> ...man lever bara en gång...
>

Den gillade jag =))

Happy t-shirt
här är min idee till ett tröj tryck kanske lite väl mycket freeride dock..
happy%2Bidee%2Bkopiera.jpg

Happy t-shirt
För enhjulingsfolket.se tryckte vi upp 100 sthirts med tryck på bröst och rygg 3200 kr, inkl tshirts!
Så det brukar bli otroligt mycket billigare när man kommer upp lite i upplaga, vi tryckte 100 istället för 50 för lägre pris :P
Detta på Eklanda Screen (i Göteborg)!

tshirt-framsida.jpg

tshirt-baksida.jpg

Min tshirt är inte tvättad än, men den känns lite tunn men helt ok!

Happy t-shirt
Har inte läst alla 13 sidor som skrivits om denna t-shirt, så det kanske redan har diskuterats, men varför inte satsa på en snygg cykeltröja istället?

f.ö. låter llbergs och enhjulingsfolkets 100 tröjor (i vek kvalité) för 3200 som ett överpris.

Sen tänkte jag på en grej till: Varför inte göra några snygga små Happy-stickers man kan klämma fast på ramen? Eller på hjälmen. Eller på nåt annat roligt ställe.

Happy t-shirt
Jomper 11 januari om Happy-tshirts:

jomper skrev:
> Det är på gång, jag lovar. Och det är jag som är
> envåldshärskare i frågan :-)
> ---

.....börjar bli dags?

Happy t-shirt
Nu blev jag ännu mer övertygad att brun cykeltröja är helt rätt.
cal hade den snyggaste cykeltröjan jag sett när vi var i Huskvarna på lekdagen.

Happy t-shirt
Äh. Det var väl bara för att den var brun så att inte all lera syntes som på de andra pojkarnas tröjor. ;)

Stazi-brunt ska de va i Huskvarna! Gärna läderomslag till bakdämpen och revärer på däcken!

Happy t-shirt
Bruna kortärmade cykeltröjor och röda armbågsskydd. Det är grejjer det. Har man brallor med höftskydd får man den där rätta ridbyxelooken man är ute efter också.

Fox nya NS-skydd ger en skysst stövellook på håll om man har mörka skor.

Det är bara att limma dit en liten pigg på toppen av cykelhjälmen så är man klar sen. =)

/rikard

Happy t-shirt
Jag har en kompis som körde BMX på på elitnivå på 90-talet och hans vita T-shirts från sponsorn hade fräckt fejksprut från bakdäcket på ryggen. Var man avundsjuk?

Happy t-shirt
Vet vi vad det blir för motiv? Om ja, så har jag nog a) missat det eller b) inte vetat av vilka alla förslag det blir eller c) det är hemligt, bara jomper vet

Det blir inte iallafall .... fick jag inte säga nej, då blir en del så lättirriterade.

Ska bli spännande oavsett! Som en hjulklapp från tomten jomper!

Happy t-shirt
Leo skrev:
> Det är som med vårbudgeten, många väntar och få
> vet, blir någon överraskad? ;-)

Tyvärr mest besvikna. Men det ska vi väl inte bli nu inte, kan ju bara bli bra.

Happy t-shirt
Burner: Sssch, inte svära i kyrkan!

Brunt med ljusblått tryck lät kul! Hoppas vi får se något sorts smakprov snart. Börjar suga lite i spenderartarmen faktiskt!

Happy t-shirt
Här en liten försmak av bruna tröjor, så att man vänjer sig vid tanken... ;-)
<http://images.google.se/images?q=brown+t-shirt&hl=sv&btnG=Google-s%C3%B6kning>

/Leo

Tillbaka
Topp