Happy t-shirt

Happy t-shirt
vadå är det pågång med beställningar nu eller? :)

Jag ska ha M iallafall.

Kan ni inte lägga upp t-shirt som nyhet på förstasidan eller som ny klistrad tråd då det börjar nalkas riktiga beställingar osv?

(Jag har inte orkat hängt med i tråden så jag vet inte vad som hänt de senaste sidorna)

/Mattias

Happy t-shirt
Mathias: Kanske vore smidigt att göra en enkel webshop där man helt enkelt lägger en order om man är intresserad, istället för en tråd med en massa namn. Fast det kanske ni redan tänkt göra, och nu ska jag inte försöka bestämma mer i den här tråden. :)

Happy t-shirt
Jag ska inte heler försöka bestämma nåt men jag tycker att det är klart snyggast om vi använder samma typsnitt på happymtb.org-trycket som vi använder på hemsidan, dvs den klassiska

/Mattias

Happy t-shirt
Som sagt, ni behöver inte posta storlekar här. Jag har inte pratat med Jomper ännu (han är på Gotland), jag förmodar att vi gör en separat tråd för det eller någon form av beställningsmotor.

Happy t-shirt
okok, jag ville bara visa mitt samtycke. och visa på att tjejer också kan ha stora tröjor...eller nått. ;o) Det egentligen kanske bara var grupptrycket...

Happy t-shirt
evelina*: Skyll på det du, grupptryck. Jaja, det ska komma från dig som skaffat "single speed". Bara de som inte kan stå emot grupptrycket som gör det... ;)

Happy t-shirt
okej, är det den här:
t-shirt3.jpg

Happy t-shirt
Om jag får säga mitt tycker jag det är lite synd att texten hamnar precis över cyklisten - i övrigt ser det riktigt bra ut! :D Om det sen gick att få det tryckt på en cykeltröja skulle det va ännu bättre!

Happy t-shirt
Vill du att texten ska hamna bakom cyklisten då?
Tröjorna, är de i den där modellen som såna trycka-egna-t-shirtar brukar vara, dvs med ärmar som är lika breda som själva tröjorna? Jag vill ha tröjor med tajta ärmar så att man kan visa musklerna!!! Eller i all fall kan låtsas att man har några!!

Happy t-shirt
Jag har faktiskt frågat om priset, även om det är sekundärt. Kunde jag bränna 5 siffror på hojen kan jag bränna 3 st på en tröja. Vilken kommer jag använda mest liksom?

Happy t-shirt
MMMMMMMMMM vill ha en ju storlek STOR XL
Vad kosta????Hur beställa????
(gääääääääääsp)måste sova nu.
Ha en undebar dag alla =)

Happy t-shirt
Hmm verkar vara ortroligt mycket snack om dessa tröjor , men nu undrar jag om det blivigt några tryckat äänu och hur man gör för att köpa en ????
kankse kan någon lägga upp en beställnings adress dit man mailar sitt namn , adress ,storlek osv så sätter vi ett datum som deadline så vet vi ju ungefär hur många vi behöver och måste trycka upp ----låter det som en ok ide ????

/ Henke som gärna vill ha en tröja

Happy t-shirt
Tröjorna kommer att tryckas asap, jag kommer att lägga ut pengar och ta hem 160 tröjor i lagom olika storlekar.

Beställningen kommer att ske genom att förskottsbetala in pengar till mitt postgironummer. Priset kommer att vara ca 130:- för en tröja och 230 för två. Då ingår portot och emballage. Förra året kostade det 33:- i porto att skicka en tröja och 44:- för att skicka två. Emballaget kostar också lite pengar.

Men mer info kommer när det är dags.

Happy t-shirt
Storlekar finns i Small, Medium, Large, Extra Large, Extra Extra Large.
Jag vet inte hur stora de är i verkligheten, men alla med gamla Happyshirts kanske kan mäta?

Happy t-shirt
Muerto skrev:
-------------------------------------------------------
> 300 bagis för två t-shirt hemma alltså? Soft.

Jomper skrev:
-------------------------------------------------------
> Priset kommer att vara ca 130:- för en tröja och 230 för två. Då ingår portot och emballage.

;)

Happy t-shirt
JLarson. Ja, men postgirots avgifter tillkommer för mig som måste gå och betala på plats. Därför räknar jag på 300 så känner jag mig inte lurad sen. :)

Happy t-shirt
Bump...

...eller hur var det nu, man fick inte bumpa för då ryker tråden direkt...? ;)

Stötte på den här tråden när jag letade efter annat. Har fått intrycket att projektet var långt gånget och sedan hände det inget, eller?

Tillbaka
Topp