Happy t-shirt

McOla

Aktiv medlem
Happy t-shirt
tpro_flint_detail.jpg

Happy t-shirt
Finns det intresse för en T-Shirt?

Jag kan ordna för typ 50:- (+ schablonkostnad som engång) per styck med 4 färgtryck om ni beställer 100 st

ps: Kika in på min websida, ledtråd; OS 2008

Mvh

Happy t-shirt
Det finns en officiell Happy T-shirt redan, jomper fixade tidigare. Vet att han ska ta tag i att trycka nya någon gång också (om han inte delegerar ut det). Så schablon borde redan finnas, fast hos en annan tryckare skulle jag tro.

Om ditt erbjudande är billigt eller inte beror väl på T-shirt kvalitén också. Eller är det en deal med Craft? :-D

Happy t-shirt
Jag tryckte ju upp ett gäng tröjor förra året. 80 st närmare bestämt. Ett nytt rejs kommer i höst med "officiella" happymtb-tröjor.

Får man välja färger och storlekar helt fritt från din leverantör?

De tröjorna jag tryckte upp på var av väldigt bra kvalite, både tyget och trycket.

Senast redigerad av en moderator:
Happy t-shirt
Jag måste säga att jag mycket hellre går omkring med en tshirt med Jesus på än med en hamster.....

/rikard -som _måste_ jobba lite nu.

Happy t-shirt
Bra att den blir bäverfri. Man hoppas över tröjan ibland då den känns lite som en barntröja (faktum är att barn diggar den!).

Det har sagts förut och jag tycker det vore läckert om det gicka tt välja en färg som är den färgen vi har på forumet dvs grön/beige (på min skärm).

/Zeb

Happy t-shirt
Pampero Skrev:
-------------------------------------------------------
> Inte ska du väl ta bort murmeldjuret, jag fick ju
> aldrig köpt en sån =(
>
> ///Björn
>
> Pain is temporary, Glory is forever

Inte jag heller!=(

/Fredde

Happy t-shirt
Då har vi lag "JA till murmeldjur!" och lag "NEJ till murmeldjur!". Ska vi ta och samlas i en mörk gränd någonstans och göra upp om det hela, det vinnande laget får bestämma hur det blir med tröjorna?! :-D

Håller mig neutral i frågan, är positiv till båda alternativen, bara det blir en ny tröja. :-) De gamla är fina, men min i storlek M krymper mer och mer i varje tvätt. Eller så är det jag som växer...

/Leo

Happy t-shirt
Leo skrev:
men min i storlek M krymper mer och mer i varje tvätt. Eller så är det jag som växer...

Nej nej Leo inte krymper tröjan, det är din muskelmassa som växer pga intensiv träning så klart ;-)

Bosse

Happy t-shirt
Det är ett murmeldjur, hur det till slut blev Happymaskot kan du läsa här:
<http://happymtb.org/forum/read.php?1,2052,2082#msg-2082>

En bild på de livslevande små murmeldjuren kan man beskåda i den här tråden(som för övrigt innehåller några av förra årets fina Verbier wallpaper/bakgrunsdbilder):
<http://happymtb.org/forum/read.php?1,21524,22008#msg-22008>

(Äh, här är murmeldjursbilden rätt av när jag ändå håller på... :-)
happy4_1024.jpg

Första varianten av murmeldjuret såg faktiskt ut så här, men det ratades för att det var allför "snällt", men visst var den fin den med? Fisken(hej hej, var är du?) har ritat den och även den nyare varianten. Se mer i tråden: <http://happymtb.org/forum/read.php?1,2284,page=1>
happymaskot1.jpg

Den andra varianten blev då denna, som trycktes på tröjorna, också ritad av Fisken:
maskot.jpg

/Leo

Senast redigerad av en moderator:
Happy t-shirt
Vi skulle kunna göra en Happycykeltävling (La Marmottes vs. The MarmoNots ?) där vi avgör frågan på något skojigt sätt, i stället för i en mörk gränd. Personligen skulle jag nog föredra en mer diskret/stilren Happy-t-shirt för att inte bli klassad som fältbiolog. (Eventuella fältbiologer på forumet får förstås ursäkta...)

Happy t-shirt
Men det ena utesluter väl inte det andra? Varför inte trycka tröjor både med å utan Marmotan (latinska namnet)? Då kommer ju vi som ha med, säkert köpa även utan, alltså två. Å eftersom jomper tar ut ett litet överskott som bidrar till driften av sajten, så blire mer pengar ju! Tada! Smart va?! Alla får vad de vill ha, jomper får mer pengar!

Happy t-shirt
Min anledning att starta denna tråden var ju mest för att visa en cool t-shirt.

Men om jag skall lägga en röst på en Happy T-shirt som jomper trycker så röstar jag på en utan murmeldjur.

Hellre då en liten cool text som på T-shirten ovan.

Happy t-shirt
Gamla tröjan gjordes ju medvetet "uncool", precis som namnet "happy" inte är särskilt fyllt med attityd. För sånt vill vi ju inte ha här.

Men det hindrar oss ju inte från att göra annorlunda tröjor än förra året!

Happy t-shirt
Jag med! Grym att glida runt med i skolan. Fatta vilken rizpect man skulle få!

(rizpect = gangsta stavning av respekt men med något annorlunda betydelse...)

Happy t-shirt
Klart att det ska vara murmeldjur på tröjorna! Min dotter älskar dom på mina tröjor, men det låter mer som "appy" när hon försöker säja Happy (starkt jobbat eädå av en snart 2 åring).

Jag drömmer om en "hoddie" (munkjacka) med ett glatt murmeldjur på framsidan.

Happy t-shirt
Nej, T-shirten är 100% bomull. En riktig cykeltröja däremot, det ska vara coolmax eller liknande. Funderingar har funnits på en Happy cykeltröja, men än så länge har vi inte hittat "rätt"(läs bra pris) leverantör av sådana. Någon som har koll?

/Leo

Happy t-shirt
Avskaffa Happys eget lilla underbara murmeldjur???????
NÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ!!!

Btw så finns fisken kvar "där ute" Leo. Ska framföra din hälsning!

Tillbaka
Topp