Instämmer, anser också att vi kör de tidigare sagda stoppen:
Pissa i Gränna 2 min, Fagerhult och Boviken vardera 5 min för vätska och en ev. saltgurka, och blodtransfusion... eeeh, skippa det där sista förresten. Det får man göra på hotellrummet sen ; )
Det sa Arne, eller om det var kotlettfrillan....hmmm.
Var var jag nu, jo:
Smileys på hjälm + en sub9-banner på rygg eller camelbak blir bra. Smileyn för igenkänning, bannern för att det är kul att se vem som är vem. Jag brukar skriva nick / namn så att alla får se vad det är för en fåne som döljer sig bakom nicket Stisse : )
Träff och vandring till något pastatält (höll på att skriva öltält...det får bli efter loppet) föreslår jag kl. 18:00 utanför nummerlappstältet. Exakt var får spikas under veckan, men nordöstra hörnet, eller? Och det underlättar kanske om någon/några på bästa nollbricke-manér tar sin banner i handen, eller en smiley i pannan så att man vet att där står en Happyit sub9 och ser svår och laddad ut. En del känner man kanske igen sen tidigare år men dom flesta är ju bara ASCII-tecken för en.
Sen känner man ju å andra sidan igen folk mer på hojarna än på utseendet...också en Happy-skada.