paprikan skrev:
-------------------------------------------------------
> Hej!
>
> Jag heter Patric och är anmäld i sub 9 gruppen.
> Jag bor i Göteborg (känner några andra i
> gruppen som också bor i där). Jag undrar vilka
> som bor i närheten och som är intresserade av
> att träna ihop i vår för att nå målet på
> under 9 timmar?
>
> Det vore bra om vi hade en gemensam plan med
> träningen och det vore kanske bra att köra ihop
> så vi blir någorlunda samspelta när vi väl
> står där lite frusna och väntar på att få
> rulla iväg runt sjön i juni.
Tidigare år så har vi inför VR kört Happy-lvg-turer på helgerna, 11 til 15 milare vanligtvis, och senare på våren/försommaren även på veckokvällar (då lite kortare). Vi har då kört blandat med sub8/sub9, några sub10:or, plus även en hel del som inte ska köra VR men ändå vill ha lite go och halvsnabb till snabb lvg-träning. Det brukar vara hur kul som helst.
Håll koll på forumet framöver, det kan ju braka igång redan i februari och framåt om vädret tillåter.
> Själv skall jag köra hårt ett par veckor till
> på trainern och i joggingskorna innan det blir
> utomhus premiär för 2009.
Jogga...booooring. Men ett bra komplement, enkelt att komma ut och bra komplementträning mot cyklingen. Så trist bara. Jag ska försöka komma ut mer i terrängen och xc-löpa mer, över stock och sten. Att nöta spår är så döden mentalt. För mig alltså.
Själv har jag levt högt på min pendlarcykling under 2-4 vardagar i veckan höst/vinter, 29 km x 2. Så mycket mer annat än det och några enstaka MTB-turer har det tyvärr inte blivit. Tiden bara rinner iväg, kvällar och helger ryker snabbt med två småkottar hemma. Tyvärr ryker nu veckopendlingen under våren...föräldraledig t.o.m. sommaren. Får då skifta om till kvällsturer istället. Men under vårkanten ska helgturerna prioriteras mer, dom får bli lite heliga liksom.
Ses väl bakom ett bockstyre snart då!